inbouwen nieuwe radio: heeellllp!

Forumindex Forums Modellen Corsa inbouwen nieuwe radio: heeellllp!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214227
    DustyV
      Lid sinds:
      17 November 2009

      Dag iedereen, ik heb pas een Corsa B gekocht, waar de originele radio-cassette speler in zit, nou heb ik een nieuwe radio gekregen van mijn vriendin, MAAR!!! hoe moet je die oude radio daar in godsnaam gaan uitkrijgen??? heb al geprobeerd de 4 boutjes uit te draaien, maar er komt precies geen beweging in heel die radio! help mij asjeblieft!! en probeer aub een beetje precies uit te leggen, nee , ik ben geen dummie, maar het is pas mijn eerste wagen, wil niet dat er al iets aan kapot is of zo vanbinnen aan mijn middenconsole!! alvast dank bij voorbaat!!!!!!!king:

      #17552505
      2e-c14nz
        Lid sinds:
        5 June 2009

        He, misschien is het handig om je even netjes voor te stellen in het daarvoor bestemde topic. Je hebt 2 pinnen nodig om je radio er als het ware uit te klikken. Iedere autoshop heeft die dingen. Als het goed is hoef je niks los te draaien.

        #17552506
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009
          #17552507
          DustyV
            Lid sinds:
            17 November 2009

            Sorry, ga ik meteen even doen!! en thanx btw voor de hulp!!

            #17552508
            IceFreak
              Lid sinds:
              2 January 2007

              Als het om een orgineel Opel radio gaat (Philips, Delco, Blaupunkt) dan moeten de 4 torx/inbus boutjes eruit gedraaid worden.

              Daarna heb je 2 opel-auto-radio-uit-trek-dingen nodig om het radio eruit te halen. Daarna moet je waarschijnlijk nog het frame eruit halen en daarna kan je pas het nieuwe radio erin doen.

              Succes!

              #17552509
              robert_corsa
                Lid sinds:
                16 May 2009

                als het gaat om een philips:
                Trek je afneembaar frondje eraf.
                met van die trek boogjes trek je je radio eruit. elke auto zaak heeft ze wel.

                daarna je slede eruit halen door middel van het bouwtje wat helemaal achteraan zit los te schroefen. zit hellemaal achteraan in het hard. daarna de slede eruit trekken. eurostekker verlenger halen, en een kabeltje om je antenne te verlengen.
                Dan de slede van je nieuwe radio erin, en je radio erin klikken.

                tip: bij je nieuwe radio zitten waarschijnlijk al van die trek boogjes.
                het spreekt allemaal voorzich.

                Op deze manier zat het vast in mijn oude corsa.

                #17552510
                Dennis-Corsa-B
                  Lid sinds:
                  20 May 2008

                  haal je asbak eruit 4 schroefjes kan je er beter bij tis best een rot werk om hem netjes erin te krijgen een andere radio weinig ruimte er loopt een buis achter je radio dus als je veel bedrading eraan hebt hangen word ff proppen :jerry

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.