inbouwen cruise control astra h

Forumindex Forums Modellen Astra inbouwen cruise control astra h

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    carsten81

Hallo allemaal,

Ik heb 2 jaar geleden mijn astra h 1.6 twinport station gekocht zonder cruise control, ik baal hier elke dag van dat ik het niet heb
      Weet iemand waar en of ik een orginele cruise control kan laten inbouwen of een mooie ander type?
      Rond omgeving Eindhoven.
      Alvast hartelijk dank.

Groeten Carsten

mich89
      Deelnemer

Misschien kun je is op een sloop kijken voor de onderdelen
        Weet niet precies welke onderdelen er voor nodig zijn maar dat kunnen anderen je wel vertellen hier op het forum ;)

Groeten

Opeltje17
        Deelnemer

Welkom,

Wat je moet hebben is een andere Richting aanwijzer hendel met CC knopjes en je moet kijken of er een koppeling schakelaar in zit, of dat de bekabeling van de koppeling schakelaar er al ligt.

Hier een filmpje van waar de koppeling schakelaar zit:

[youtube:1yg1hpcx]http://www.youtube.com/watch?v=d9WTzWYbkU4[/youtube:1yg1hpcx]

carsten81

ik heb net even gekeken zag geen schakelaar en volgens mij zag ik ook geen kabels in de buurt van de koppeling?

Opeltje17
            Deelnemer

Dan kan je origineel inbouwen wel uit je hooft zetten, dan zou je voor een aftermarket setje moeten gaan kijken.

majinchaos
              Deelnemer

Hier een topic over het inbouwen van Cruise Control: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=5&t=163672&start=50

In mijn ASTRA H GTC zat ook geen koppelingsschakelaar. Bij de dealer toen origineel Cruise control laten inbouwen voor 270.- excl. BTW.
                Volgens mij kan dat wel een stuk goedkoper.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.