Inbouw C20Let gelukt, nu nog starten…

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Inbouw C20Let gelukt, nu nog starten…

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ISH

Ik heb dit topic ook geplaatst onder het Kadett gedeelte, maar meest waarschijnlijk dat er mensen zijn die hier meelezen en mij ook kunnen helpen…:

DEEL 1

Hey medeliefhebbers,

Na een aantal maanden zwoegen is nu eindelijk het moment daar aangebroken, alles is geinstalleerd en mijn Let kan gestart gaan worden in mijn Kadett E GSI…

Een obstakel nog: de draden van de motor draadboom moeten gekoppeld worden aan de draadboom van de auto.

Is er iemand die mij daarbij kan helpen? Ik heb het zelf helemaal niet op draden, en niemand in de buurt die ik ken, kan mij daarbij helpen.

Ik kom uit Zaandam, alle hulp is welkom!

Groet, Ravi

DEEL 2

Ik zal even een update geven, ook naar de rest op het forum…

Alles zo goed mogelijk aan elkaar gekoppeld, dat ging wel ok. Nu heb je op de LET kabelboom vlakbij de computer naast de groen stekker, ook nog een soortgelijk zwarte.. (Maar naar ik meen waren het allemaal blauwkleurige combinaties…)

Geen idee wat ik daarmee aanmoest… Dus maar gewoon gaan starten. Hij kreeg wel benzine, alleen geen stroom op de bougies…

Nog tips van iemand?

Groet, Ravi

sebastiaankadettcabriogsi
      Deelnemer

draden van de motor boom en draden van de auto boom, gewoon kleur op kleur toch.

of ben je nu al wel zo ver dat dat voor elkaar is, sinds de auto al wel start?

ISH

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
          draden van de motor boom en draden van de auto boom, gewoon kleur op kleur toch.

of ben je nu al wel zo ver dat dat voor elkaar is, sinds de auto al wel start?

Hey,

Inderdaad, draden van de twee bomen zijn gewoon op kleur aan elkaar gekoppeld. Maar hij start nog steeds niet, daar de bougies niet tot nauwelijks vonken..

En plus zit ik dan met dat kleine zwarte kastje met volgens mij blauwe draden met verschillende variaties. Dat kastje is net zo groot als het groene kastje, ten minste, ik denk dat stekker een betere benaming is.

Groet, Ravi

parma-it

als ze nauwelijks vonken: bougies goed ? ander ontstekings probleem

katurbotje
            Deelnemer

probeer eens een geschakelde plus rechtstreeks op de plus van de bobine,
              dit was bij mij ook het probleem:o

katurbotje
              Deelnemer

waar kom je trouwens vandaan als je in de buurt van tegelen woont dan kan ik wel een keertje komen kijken als je wilt.
                ik heb net zelf een week of twee geleden voor het eerst de sleutel van mijn kadett c20let omgedraaid met een goed resultaat.:wors

ISH

origineel gepost door katurbotje
                  waar kom je trouwens vandaan als je in de buurt van tegelen woont dan kan ik wel een keertje komen kijken als je wilt.
                  ik heb net zelf een week of twee geleden voor het eerst de sleutel van mijn kadett c20let omgedraaid met een goed resultaat.:wors

Je hebt U2U.. :D

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.