inbouw audio

Forumindex Forums Modellen Astra inbouw audio

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Robinus
    Deelnemer

Hallo leden.

Ik heb altijd diverse audio gehad in mijn auto’s. Nu heb ik alweer een kleine jaar een Astra Enjoy uit 2003.
      Ik loop de heletijd ermee dat het nu eens netjes afgewerkt wordt. Nu had ik vroeger een maatje die dat heel goed deed maar daar helaas mee gestopt is. Nu zoek ik iemand die hier handig mee is en dit vor zijn hobby doet en natuurlijk hier verstand van heeft. Natuurljk wil ik daar voor betalen.
      Mochten er mensen foto’s hebben van de koffer bak of andere audio zou ik dat graag willen zien. groetjes Richard. Ik heb zelf wel foto’s van mijn vorige auto’s maar weet niet hoe te plaatsen

bjornspiering
      Deelnemer

dan moet je een account hebben bij picassa ofzo en dan kun je zo de foto’s plaatsen.
        en daar heb je aardig wat werk mee als je het mooi wil weg werken enzo.
        heb het toen in me opel corsa b 3 deurs gedaan.
        maar niet elke uit is het zelfde met die systemen.
        en ik ben er geen expert in :P
        succes ermee!

Juffer1
        Deelnemer

Richard,

Er staan genoeg voorbeelden op dit forum, maar bijvoorbeeld ook op het show your sound forum en op “ons” forum is ook meer dan genoeg info en voorbeelden te vinden.

Kijk hier maar eens voor de Astra’s :
          http://www.astratuningclub.nl/viewforum.php?f=38

Bij een 3 deurs is het vrij simpel in te bouwen en aan te passen.
          Mocht je meer info willen hebben moet je maar even een U2U sturen.

Gr. Arjan

tijgetje57
          Deelnemer

als je een versterker hebt dan kun je een plaat hout op maat zagen (rechthoekig) daarvan de scherpe kantjes even afschaven. vervolgens inspuiten met lijm en dan stofferen.

Je legt de plank op je achterbank, boort er een paar gaten in, schroeven erin .

Vervolgens leg je al je versterker spul, filters, lampjes e.d. erop. alles vastschroeven aan je plank en klaar.

Kabels werk je netjes af op je bord naar een verdeelblok, dit zodat je alles op de plank kan laten zitten qua kabel werk als je de plank eruit mocht halen voor evt de volgende auto. kabels in je auto leggen, massa van de gordelbout aftakken.

Bij meer vragen, ben ik bereid om een foto van mijn plank te plaatsen. Echter staat deze even op zolder ;-)

b07

plank op je achter bank:hmmz daar krijg je wel een houten reet van:D:

ik heb zelf me mat uit me achterbak gehaalt en deze overgetrokken en uitgezaagd en daarin een gat gezaagd voor me subwoofer zodat die niet heen en weer schuift tijdens het rijden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.