In originele koplamp van xenon terug naar halogeen

Forumindex Forums Modellen Astra In originele koplamp van xenon terug naar halogeen

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Fastsmoke
    Deelnemer

In mijn originele Hella Smoke Lights had ik Pilot Xenon. Dit setje heb ik sinds kort verwijdert. Er was heel veel strooilicht. De koplamp units zijn nu eenmaal alleen geschikt voor halogeen.

Ik zoek dus een goed alternatief voor de Xenon die een prachtig mooi effect geeft aan de uitstraling van je auto. Daarom opzoek naar een wat exclusievere halogeen verlichting. Het liefst toch wel wit en zonder nog de ”geelachtige” gloed.

Nu heb ik na lang speur werk een setje halogeen op het oog. Het gaat om de Philips Blue Vision Ultra. Hier te koop:

http://www.nlpower.com/Producten/Productdetails/tabid/64/ProductID/37685/CategoryID/56/Philips-Bluevision-Ultra-H7/Default.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;

Weet iemand of deze set wettelijk is toegestaan in Nederland? Het geeft schijnbaar toch wel een iets blauwe gloed op de lampreflectors.

Misschien heeft zelfs iemand ervaring met deze lampen en kan mij vertellen of ze op het oog echt een mooie witte uitstraling hebben of toch nog steeds de ”geelachtige” gloed.

wim-v6
      Deelnemer

Wettelijk toegestaan, maar brengt totaal geen extra waarde toe aan je auto, lijlt niey eens op xenon, je levert ook knap licht in op straat

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.