Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › in belgie te koop GSI 1985 nieuwstaat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 september 2012 om 10:00 #18067047
jammer dat t een E2 is,maar ziet er mooi uit,mexicorot.
Dat begint ook behoorlijk zeldzaam te worden.
Ik heb nu zo iets,als ik een E Kadett koop,dan wil ik of een GSI,origineel uiteraard of een kale luis,liefst nog in een vieze kleur.
zoiets als dit.
http://nl.kapaza.be/limburg/kadett-1300-aut-oldtimer-67021111.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;20 september 2012 om 11:16 #18067048@pat 70
heb deze site bij verschillende topic’s gepost. Staat veel info op van geleverde e-kadett modellen. Hij is niet helemaal volledig. zal er gelijk de gsi pagina bij zetten
http://www.kadett-info.de/kadett/kadett.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
gsi :
http://www.kadett-info.de/kadett/modelle/basismodelle/gsi/basismodelle_gsi.html#navi” onclick=”window.open(this.href);return false;
20 september 2012 om 16:26 #18067049@Arjen wrote:
Ik heb zo mijn twijfels over die witte; ik lees dat hij over gespoten is en ik denk dat de spatbordranden ook gerepareerd zijn, voor zover ik het kan zien. :hmmz
Daar is helemaal niks mis mee hoor, zolang het maar goed gedaan is. Als het door Romijn (Renswoude) of Fokker (Almere) gedaan is dan is het zo mogelijk nog beter als origineel!
Die van mij zijn ook vervangen en zitten er al meer dan 10 jaar in zonder een spatje roest. En Patrick v Voorn kan bevestigen hoe netjes dat gedaan is, want die zag niet eens dat het vervangen was. Normaal zie je het aan de lijn langs de achterlichten omdat het dikker wordt, maar een echte carrosseriebouwer heeft speciaal gereedschap om de randen mooi verzonken te leggen en het nieuwe paneel er als het ware ‘in’ te leggen…
20 september 2012 om 18:29 #18067050Ik zeg ook niet dat er iest mis mee is, mijn eigen Combo heeft ook nieuwe spatbordranden erin. Maar als deze GSI wordt gepresenteerd als “origineel” en het blijkt dat hij al een keer gespoten is en misschien ook al nieuwe spatbordranden, wordt het toch anders vind ik. Dan is het in mijn ogen een opgeknapte auto en niet een uniek origineel exemplaar. ;)
20 september 2012 om 19:30 #18067051@asconahobbyist wrote:
jammer dat t een E2 is,maar ziet er mooi uit,mexicorot.
Dat begint ook behoorlijk zeldzaam te worden.
Ik heb nu zo iets,als ik een E Kadett koop,dan wil ik of een GSI,origineel uiteraard of een kale luis,liefst nog in een vieze kleur.
zoiets als dit.
http://nl.kapaza.be/limburg/kadett-1300-aut-oldtimer-67021111.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;Volgens mij is het geen model 1985,want de greep op de achterklep is niet klein maar groot.Verder is het een mooi ding,lekker oud kleurtje en ik vindt (als hij echt goed is) het geld best waard.
Ik zou hem voor dat geld wel willen kopen.20 september 2012 om 21:49 #18067052Endoscoopje mee en dan heb je zo in de gaten of het ding nog gezond is of niet. Hier en daar een paneeltje los trekken, zaklampje er in…
En wat origineel betreft, inderdaad, maar dan moet je er eentje vinden die 20 jaar in een opslag gestaan heeft. Zo eentje stond al een keer op de Engelse Ebay met het stuur aan de verkeerde kant. Was gewoon nog als nieuw! Als een Kadett gereden heeft (en da’s motorisch wel weer zo gezond) dan is het echt onmogelijk dat het ding nooit iets van nieuw plaatwerk gehad heeft, tenzij hij uit een heel droog land komt waar nooit gepekeld wordt ofzo, of eentje die van top tot teen in de gekookte lijnzaadolie is gedipt vlak na aankoop….
21 september 2012 om 15:32 #18067053Volgens mij is het geen model 1985,want de greep op de achterklep is niet klein maar groot.Verder is het een mooi ding,lekker oud kleurtje en ik vindt (als hij echt goed is) het geld best waard.
Ik zou hem voor dat geld wel willen kopen.[/quote]heb zelf een kadett gsi 1.8 staan van ’86 maar heeft ook geen kleine greep op de achterklep maar een grote zoals de meest hebben…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.