Forumindex › Forums › Techniek › Elektrische problemen › illuminations digidash
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 oktober 2009 om 18:42 #17213614
wat is nodig om het digidash blauw te krijgen. De folie altijd lijkt me.
zie vooral set 1, 2 en 3 wat is het verschil hiertussen?
welke is hiervoor benodigd?Weet iemand hier iets meer over?
op deze site kun je ook de voorgrond voor ombouw naar astra f kopen.groeten Twan
30 oktober 2009 om 19:48 #17543183ik heb t ff gelezen
ga zelf namelijk een kadett digi dash in een corsa b bouwenset 1:
alleen de basis delen, je hebt dan nog weerstandjes nodig, ook zijn dit zwakke ledjes ( 1,3 watt )
dus wel inbouwhandleiding en de kleurplaten van welke kleur jij wilset2:
alles wat je nodig hebt, incl wat sterkere ledjes ( 3 watt ) en dat zijn kwaliteitsledjes, ook zitten hier de weerstandjes en andere dingen bij (kleinteille)set3:
zelfde als 2 alleen met 5 watt ledjesik hou die van mezelf in de orriginele kleur, heb nu blauwe normale tellers,alleen vind ik niets
en ik ga t zelf bouwen
31 oktober 2009 om 17:49 #17543184wil hem blauw en heb ook eens een keer gehoord dat je overdag dan niet goed kunt aflezen dus denk dan dat ik voor de sterke verlichting ga dus de 5watt. Hopelijk is dit probleem dan niet van toepassing.
Wil me op die site ook de voorgrond compleet kopen. Geen gezeur dat je het niet strak krijgt en met lijmen en plamuren.
Deze zijn hier ook te verkrijgen voor een corsa b.groeten Twan
31 oktober 2009 om 20:40 #17543185origineel gepost door TRPower
ik heb t ff gelezen
ga zelf namelijk een kadett digi dash in een corsa b bouwenset 1:
alleen de basis delen, je hebt dan nog weerstandjes nodig, ook zijn dit zwakke ledjes ( 1,3 watt )
dus wel inbouwhandleiding en de kleurplaten van welke kleur jij wilset2:
alles wat je nodig hebt, incl wat sterkere ledjes ( 3 watt ) en dat zijn kwaliteitsledjes, ook zitten hier de weerstandjes en andere dingen bij (kleinteille)set3:
zelfde als 2 alleen met 5 watt ledjesik hou die van mezelf in de orriginele kleur, heb nu blauwe normale tellers,alleen vind ik niets
en ik ga t zelf bouwen
wel netjes zo met de leds…
ps tr wat bedoel je met…. alleen vind ik niks..(digidash in corsa b is simpel.. :wors)31 oktober 2009 om 20:59 #17543186die blauwe ledjes doelde ik op
ik heb nu normale tellers in de B,met blauwe led verlichting maar vind het maar vaag eruit zien…
helemaal met witte tellerplaten, alles door de vorige eigenaar erin gebouwd…2 november 2009 om 09:13 #17543187hoezo pak je dan niet de kant en klare voorgrond voor een corsa b met digidash deze zijn ook te krijgen op die site wat ik zei.
groeten Twan
2 november 2009 om 17:30 #17543188volgens mattemaker past een kadett digidash met een paar kleine aanpassingen gewoon in een B corsa
hij zou een paar foto’s sturen ;)5 november 2009 om 23:39 #17543189ja heeft alleen z`n camera gemolt (was shockproof,niet dus).. :agent heeft maandag weer een nieuwe.. :angelking:
6 november 2009 om 10:39 #17543190jah past ook zo in de astra f. Enkel de afwerking ervan netjes rondom dichtmaken enzo dat is hetgene wat tijd kost. Of je koopt dus in 1 keer die kap op de site.
groeten Twan
9 november 2009 om 20:34 #17543191nou bij een astra kan je beter van 2 dashdelen 1 maken.. VEEL neter..
PS foto`s morgen hier.. (beetje laat:cry)
10 november 2009 om 14:09 #17543192origineel gepost door mattemaker
nou bij een astra kan je beter van 2 dashdelen 1 maken.. VEEL neter..PS foto`s morgen hier.. (beetje laat:cry)
Dat is wat ik dus bedoelde ja. Dit is dus op die site compleet te bestellen zonder dat je het zelf hoeft te maken. Meen dat dit bij de corsa b ook zo is.
groeten Twan
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.