ik zoek een klem waarmee de accu vast zit

Forumindex Forums Modellen Calibra ik zoek een klem waarmee de accu vast zit

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233293
    whoacali
      Lid sinds:
      28 January 2011

      misschien dat iemand die hier nog heeft liggen? mijn accu staat los op dat plateau, als je ervoor staat dan vooraan mist ie die klem die je er tegen aan/vast op kan schroeven zodat de accu vast staat.

      #17823836
      MV
        Lid sinds:
        1 July 2004

        misschien bij een sloperij?

        #17823837
        2slow
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 October 2006

          [rquote=1876777&tid=143385&author=M~V]misschien bij een sloperij?[/rquote]

          Dat moet zeker daar wel lukken. Want van een Vectra of Astra past denk ik ook wel.

          #17823838
          MV
            Lid sinds:
            1 July 2004

            zat ik ook al te denken van een astra en misschien wel meerdere zal wel onderling uitgewisseld kunnen worden..

            #17823839
            whoacali
              Lid sinds:
              28 January 2011

              idd helemaal niet aan gedacht dat ze uitwisselbaar zijn, bedankt

              #17823840
              drakos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 December 2010

                gewoon een plaatje staal met een gat erdoorheen, werk ook prima en trekt hem goed vast (heb het zelf ook)
                als ik ga zoeken heb ik hem denk zelfs nog wel een orginele voor je liggen.

                maar zit even te denken, weet niet of de mods het hiermee eens zijn; maar kunnen we hier niet een klein gezocht topicje maken voor onderdelen die specefiek voor de calibra zijn? met name de kleine delen die niemand aanbied.

                zo zoek ik b.v. nog de beugeltjes waarmee de olie koeler vastzit. niemand die dat bij aangeboden zet en om nou daar het overzicht te verpesten door er een heel topic voor aan te maken bij gezocht is ook niet sociaal voor de rest

                #17823841
                mrmonkey
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  22 February 2006

                  Ga ff naar de dealer… zon dingetje kost 5 euro en dan krijg je er nog 2 ook :angel

                  #17823842
                  Opaul
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 October 2006

                    [rquote=1877740&tid=143385&author=mrmonkey]Ga ff naar de dealer… zon dingetje kost 5 euro en dan krijg je er nog 2 ook :angel[/rquote]
                    Zijn die dingen los te krijgen? :o Had verwacht dat je dan de hele accubak moet bestellen.
                    Heb je toevallig ook de nummers nog van dat onderdeel dan?

                    #17823843
                    2slow
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 October 2006

                      [rquote=1878042&tid=143385&author=Opaul][rquote=1877740&tid=143385&author=mrmonkey]Ga ff naar de dealer… zon dingetje kost 5 euro en dan krijg je er nog 2 ook :angel[/rquote]
                      Zijn die dingen los te krijgen? :o Had verwacht dat je dan de hele accubak moet bestellen.
                      Heb je toevallig ook de nummers nog van dat onderdeel dan?[/rquote]

                      Is de accu bak makkelijk te vervangen dan? Zit toch vast gelast..?

                      #17823844
                      mrmonkey
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        22 February 2006

                        dingen zijn los te krijgen ja, had ze zelf ook besteld toen voor mijn kadett (zelfde systeem)

                        #17823845
                        Opaul
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 October 2006

                          [rquote=1878331&tid=143385&author=2slow]Is de accu bak makkelijk te vervangen dan? Zit toch vast gelast..?[/rquote]
                          Die zijn niet makkelijk te vervangen i.v.m. lassen. Maar vaak zijn onderdelen niet los te bestellen bij de dealer. Voorbeeld:

                          – Rubber antenne voet -> Complete antenne voet bestellen.
                          – Kapje handvat a-stijl bijrijder -> Complete handvat bestellen.
                          – Losse voetenmat -> Complete set bestellen.

                          Dus ik dacht dat geldt vast ook voor zo’n accubak. Maar volgende week eens een reserve klem halen bij de dealer.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.