Ik zal me ook even netjes voorstellen!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ik zal me ook even netjes voorstellen!

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219980
    miriamasd
      Lid sinds:
      11 April 2010

      Hoi allemaal

      Ik ben Miriam,36 jaar, getrouwd en een zoon van 16

      Ben getrouwd met een man die een passie voor auto,s heeft en zelf een jeep cj5 uit 76 heeft
      Verder hebben we nog een skoda fabia combi(lease wagen)

      Ik heb sinds 2 jaar mijn rijbewijs,en “leende” zo af en toe de skoda van mijn man als hij deze zelf niet nodig had voor zijn werk
      Het rijden begin ik steeds leuker en leuker te vinden,en het begon dan ook enorm te kriebelen bij me voor een eigen wagentje en te gaan en staan waar en waneer ik wil!

      Mijn keuze is gevallen op een opel,en wel een opel corsa uit 93 een Joy en hij bevalt me zo goed:D

      Ik heb hem nu 3 dagen in mijn bezit,en kan nu eigenlijk al niet meer zonder hahaha

      [img]2jw31t.jpg

      Narmate ik hier op het forum aan het neuzen was,kom ik ook steeds leukere dingen tegen die ik ook wil gaan hebben op mijn corsa,en mijn man die vind het geweldig(mag wel oppasen dat hij het niet te leuk gaat vinden en ik staks me wagentje kwijt ben aan hem hahaha)

      Nou hoop dat jullie nu een beetje een beeld hebben wie ik ben zo niet dan staan vragen stellen vrij!

      Groetjes
      Miriam
      En ik wil hier ook iedereen even bedanken die mij al hebben geholpen via u2u over het stuurbekrachtigings probleempje!

      #17656459
      OPCdriver
        Lid sinds:
        1 August 2009

        Welkom op het Opel forum Miriam.
        Vrouwen zijn altijd zeer in trek hier en
        genieten een voorkeurspositie als het
        om reply’s gaat.
        (CJ5 is ook leuk natuurlijk)
        groet Marcel.

        #17656460
        miriamasd
          Lid sinds:
          11 April 2010

          Dank je wel voor je welkom Marcel

          En ja de cj5 is ook heel erg leuk;)Maar niet echt mijn ding hahahaha

          Voor de nieuwschierige onder ons een fotootje van zijn trots;)
          Dit is nog voor de “verbouwing:
          Inmiddels zit er een dikke vette bullbar op,een nieuwe softtop met deelbare deurtjes,een flinke lier ligt ervoor en zit er een nieuwe bredere bumper op
          Gas installatie zit er nu in(voorheen alleen benzine en meeeeeennnnn wat zuipt zo,n ding:o )rem en stuur bekrachtiging
          Je ziet hij zit niet stil haha en nu gaat ie dus met mijn corsatje aan de gang:wors

          #17656461
          manta19sr
            Lid sinds:
            24 July 2007

            welkom je corsdatje zal hij niet snel pakken,is en blijft een vrouwen autotje:P

            zal wel commentaar komen:D:D

            #17656462
            miriamasd
              Lid sinds:
              11 April 2010

              Hahahahahaha Hij mag mijn corsatje niet eens pakken is van mij en blijft van mij:P

              (uhmmmm alleen wel om aan te sleutelen dat mag dan weer wel)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Het onderwerp ‘Ik zal me ook even netjes voorstellen!’ is gesloten voor nieuwe reacties.