Forumindex › Forums › Modellen › Astra › ik wil graag een cid scherm cd 70, model astra station 2006.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 december 2011 om 20:30 #17906152
je kunt misschien ook ff informeren bij bedo in waalre, is bij jullie ook om de hoek,
die heeft ook wel iets van die aard liggen, zag ik de laatste keer, dit is een opel sloop.
heb geen ervaringen met de schermen die ze verkopen12 december 2011 om 09:07 #17906153De microfoon voor de UHP4 zit vast aan de kabelboom die tussen de radio en de auto komt. Bij mij is het een originele microfoon die via de raamstijl naar boven loopt en dan op de originele inbouwplaats bij de binnenverlichting komt. Als je telefoonvoorbereiding hebt zal de de kabel al bij de binnenverlichting liggen en hoef je het alleen aan te sluiten.
12 december 2011 om 15:59 #17906154@Juffer1 wrote:
Kan je mij even laten weten wat het kostenplaatje was en hoe de reparatie is verlopen (qua service ed) ?
Heb hier nog een CD70 navi in de kast liggen met exact hetzelfde probleem ;)Is het kostenplaatje al bekend? Ik heb namelijk ook een CD70 waarvan het navi gedeelte niet meer werkt doordat de cd vast zit..
12 december 2011 om 16:39 #17906155@gerritje71 wrote:
De microfoon voor de UHP4 zit vast aan de kabelboom die tussen de radio en de auto komt. Bij mij is het een originele microfoon die via de raamstijl naar boven loopt en dan op de originele inbouwplaats bij de binnenverlichting komt. Als je telefoonvoorbereiding hebt zal de de kabel al bij de binnenverlichting liggen en hoef je het alleen aan te sluiten.
Kijk, dat zijn antwoorden waar ik wat mee kan : dit is bij mijn kabelboom dus niet het geval en hier wordt ik steeds doorverwezen naar de 100polige stekker.
Nu eens kijken of ik ook zo’n kabelboom kan vinden als die jij hebt.
12 december 2011 om 21:50 #17906156@No Name wrote:
@Juffer1 wrote:
Kan je mij even laten weten wat het kostenplaatje was en hoe de reparatie is verlopen (qua service ed) ?
Heb hier nog een CD70 navi in de kast liggen met exact hetzelfde probleem ;)Is het kostenplaatje al bekend? Ik heb namelijk ook een CD70 waarvan het navi gedeelte niet meer werkt doordat de cd vast zit..
Probeer is om je accu los te halen en opnieuw aan te sluiten…
Kan helpen, zo kwam de cd eruit bij een vriend van me.13 december 2011 om 09:19 #17906157Als de CD er niet uit wil kan je ook proberen de eject-knop zo’n 3 minuten ingedrukt te houden, los te laten en weer opnieuw in te drukken. Dit staat op diverse sites op internet beschreven voor systemen die gebaseerd zijn op VDO/Siemens. Ik heb het zelf (gelukkig) nog nooit hoeven toepassen dus weet niet of het werkt.
13 december 2011 om 10:34 #17906158@Jefkere wrote:
@No Name wrote:
@Juffer1 wrote:
Probeer is om je accu los te halen en opnieuw aan te sluiten…
Kan helpen, zo kwam de cd eruit bij een vriend van me.Die is er toevallig bijna een hele dag af geweest ivm het vervangen van m’n stuur… Helaas kwam er geen cd uit :(
@gerritje71 wrote:
Als de CD er niet uit wil kan je ook proberen de eject-knop zo’n 3 minuten ingedrukt te houden, los te laten en weer opnieuw in te drukken. Dit staat op diverse sites op internet beschreven voor systemen die gebaseerd zijn op VDO/Siemens. Ik heb het zelf (gelukkig) nog nooit hoeven toepassen dus weet niet of het werkt.
Thx dan ga ik dat even proberen. Misschien dat dat de oplossing brengt…
23 december 2011 om 16:17 #17906159Kan iemand mij nog helpen met het programmeren van een cid in mijn astra?
3 januari 2012 om 15:03 #17906160@Juffer1 wrote:
Heb al wel vast deze foto’s van het eindresultaat :
Voor diegene die dit ook willen gaan doen, het is echt een aanrader !
(op de 2de foto zie je lijntjes, dit komt door de macro van het toestel en is in het echt niet zichtbaar):thumbup :thumbup
19 januari 2012 om 01:39 #17906161Hi …im new in Netherlands.sorry that i cant speek Dutch. i have a GTC , and want to chang
GID dispaly/cd speler to CID display/NAVI,CD speler ! can anyone tell me how much it cost?
and is there any way to sale my GID/ speler to who can change it to CID ?Regards,
Bahadour10 september 2015 om 09:02 #17906162@Juffer1 wrote:
@ Didi :
Bij de Opel dealert :
CID behuizing : € 20,-
RGB kabel : : € 90,-
GPS antenne : € 20,-
(de GPS antenne is overigens type Fakra Blauw – zit oa. ook in VW transporter)Ik het zelf een Astra Twintop en ga de upgrade doen van een CD30MP3 naar DVD90 met CID,
Maar ik zoek nog de gps antenne die achter het CID kan gemonteerd worden.Weet er iemand hier misschien de part-nummer van zodat ik deze kan bestellen bij de dealer??
Heb geen zin om een losse GPS-muis te gebruiken.10 september 2015 om 18:41 #17906163GPS antenne op het dak, niet achter de radio. :hmmz :hmmz :hmmz
13 september 2015 om 14:14 #17906164@Demon3 wrote:
@Juffer1 wrote:
@ Didi :
Bij de Opel dealert :
CID behuizing : € 20,-
RGB kabel : : € 90,-
GPS antenne : € 20,-
(de GPS antenne is overigens type Fakra Blauw – zit oa. ook in VW transporter)Ik het zelf een Astra Twintop en ga de upgrade doen van een CD30MP3 naar DVD90 met CID,
Maar ik zoek nog de gps antenne die achter het CID kan gemonteerd worden.Weet er iemand hier misschien de part-nummer van zodat ik deze kan bestellen bij de dealer??
Heb geen zin om een losse GPS-muis te gebruiken.Wat ik bij mijn astra h destijds heb gedaan is een universel gps-antenne met fakra blauw stekker gekocht en deze onder het dashboard gemonteerd werkt perfect en kost bijna niks.
Gr dennie
30 november 2015 om 01:18 #17906165Beste,
Ik ben van plan om een deze dagen een cd70 of dvd90 systeem aan te schaffen voor mijn twintop (weet nog niet waar). Nu wil ik graag op voorhand mijn huiswerk doen voordat ik hieraan ga beginnen en vraag ik mij dus af of ik ergens terecht kan (Zuid-Holland) bij iemand met Tech2 apparatuur om mijn oude systeem af te melden (cd30mp3 + BID) en het nieuw te plaatsen systeem aan te melden? (uiteraard tegen vergoeding) Ik heb begrepen dat ik hiervoor niet naar de dealer moet gaan omdat deze in de meeste gevallen hier niet aan mee wil werken of het idee heeft dat dit niet mogelijk is.
Iemand misschien nog tips waar ik het beste terecht kan voor dergelijke systemen?
Ebay, marktplaats of heeft misschien hier iemand nog een setje te koop staan?
Alvast bedankt,
30 november 2015 om 06:27 #17906166Ik heb een tech2.
30 november 2015 om 09:04 #17906167Aan en afmelden kan ook gewoon met een opcom.
30 november 2015 om 14:56 #17906168@opel-mark wrote:
Aan en afmelden kan ook gewoon met een opcom.
Bedankt, waren het niet dat ik 0,0 ervaring heb met dergelijke software. Vaak is dit sort soft/hardware niet compatible met apple producten die ik alleen maar heb, mijn voorkeur zal dus toch zijn om het over te laten aan een kundig iemand.
30 november 2015 om 15:11 #17906169liviu2004 heeft alle benodigdheden om deze radio’s goed te wisselen, van het weekend nog bij hem geweest ben van een CD70 naar een DVD90 gegaan.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.