Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › ik trek de stekker van mijn egr-klep..wat gaat er dan gebeur
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 april 2013 om 20:12 #18127746
Alleen reduceerd de motor het vermogen wanneer de stekker los ligt..
Bij accelreren staat de klep ook dicht, als deze aangesloten is, en juist werkt..
Willem
22 april 2013 om 20:16 #18127747@CORSA BB wrote:
als het goed is staat de klep nu toch al dicht…
waarom dan een plaatje….zo krijgt ie toch ook geen gassen in het blok…
bb
king:Noodloop krijg je toch bij het loshalen?
22 april 2013 om 20:19 #18127748@wim..
op’n recht stuk trap ik volgas net voor de 4000 toeren begint ie toch te trekken..
van uit stilstand en dan volgas wegrijden het zelfde liedje aleen hou ik nu volgas.. en hij schakeld veel soepeler over en is de dip kwijt aan het einde van de versnelling.en dat doet ie niet met de stekker erop…
bb
king:22 april 2013 om 20:27 #18127749@CORSA BB wrote:
@wim..
op’n recht stuk trap ik volgas net voor de 4000 toeren begint ie toch te trekken..
van uit stilstand en dan volgas wegrijden het zelfde liedje aleen hou ik nu volgas.. en hij schakeld veel soepeler over en is de dip kwijt aan het einde van de versnelling.en dat doet ie niet met de stekker erop…
bb
king:Ook niet met blindplaat ertussen?
22 april 2013 om 20:36 #18127750herhaling…herhaling…kleine-paul…
ga ik nog testen..
bb
king:22 april 2013 om 20:47 #18127751@CORSA BB wrote:
herhaling…herhaling…kleine-paul…
ga ik nog testen..
bb
king:Dan kun je ook nog geen conclusie trekken dus. Geloof me, dat is de beste optie.
22 april 2013 om 20:50 #18127752Het wiel is rond :jerry
22 april 2013 om 20:57 #18127753de beste optie..dat zoek ik
..maar heb nog geen conclusie …ik blijf testen.
BB
king:22 april 2013 om 20:59 #18127754@CORSA BB wrote:
@wim..
op’n recht stuk trap ik volgas net voor de 4000 toeren begint ie toch te trekken..
van uit stilstand en dan volgas wegrijden het zelfde liedje aleen hou ik nu volgas.. en hij schakeld veel soepeler over en is de dip kwijt aan het einde van de versnelling.en dat doet ie niet met de stekker erop…
bb
king:De dip die je kwijt ben komt omdat je je vermogen mist, geeft ook een heel ander gevoel met rijden..
Er is enkel meer souplesse
Willem
22 april 2013 om 21:01 #18127755@CORSA BB wrote:
de beste optie..dat zoek ik
..maar heb nog geen conclusie …ik blijf testen.
BB
king:lekker blijven testen :thumb
als je maar weet dat een wiel rond is ;)22 april 2013 om 21:07 #18127756ff een rond plaatje ertussen dus… ;)
ga ik doen.
bb
king:25 april 2013 om 14:45 #18127757nog geen rond plaatje but..olie catch can er op gezet…ff het aantal cc meten die er uitkomen met 100 km rijden.
bb
king:25 april 2013 om 14:56 #18127758Plaatje kun je gewoon bij de dealer halen, en is niet rond
ik gebruikte de uitdrukking omdat je het wiel opnieuw wilde uitvinden
en die is rond, het wiel :jerry25 april 2013 om 17:57 #18127759haha,ja dat weet ik toch..jij noemt het een wiel..ik een hobby ;)
en er zit al een halve vingerhoed heler vocht in met zo´n 50km sturen.bb
king:27 april 2013 om 22:41 #18127760> EGR klep:
je moet het ook goed doen he.ik heb m op de vorm geknipt, en bijgeslepen, in de vorm van de voet dan de EGR..
Origineel opel (voor Scherm van een E-kadett gebruikt om een plaatje uit te knippen).2x boutgaten erin, beetje gungum erop, en schroeven maar haha…
> Catchtank:
Dacht dat mijn X16XE motor gaar was, maar ik heb er knap langer over moeten doen om er uberhaupt vocht in mijn tankje te krijgen.
5000km was net een bodempje, Echte MOTOROLIE!!! weinig tot geen water.Willem
29 april 2013 om 17:00 #18127761Zie hier, EGR, originele pakking, originele blindpakking en zelfgemaakte bindpakking.
29 april 2013 om 22:20 #18127762De onderste is voor de nieuwere modellen!!!!
De bovenste voor de oudere modellen, en deze heb je nodig..
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.