Ik ook aan de zafira a

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Ik ook aan de zafira a

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    danny
    Deelnemer

Nou na wat jaartjes in de astra g gereden te hebben werd het wel tijd voor wat anders de apk van de g zou ook verlopen afgelopen week dus hebben we besloten om voor wat groteres te gaan

ik vond de zafira a altijd een machtige bak
      dus dat is waar we naar op zoek gingen : een opc werd het niet helaas op vriendelijk verzoek van de vrouw des huizes :argue

Het is een lichtbruine aubergine achtige zafira geworden met creme stoffen interieur :hmmz keuze van de vrouw (alweer :fy1:fy1)
      onze pubers hebben ruimte zat nu achterin met hun lange potjes
      het is een 1,6 16v geworden aangezien we toch geen sleurhut erachter hebben, rijd perfect en is toch wel lekker vlot

Nu is het aan mij om het ding wat meer uitstraling te gaan geven want standaart zijn ze wel wat kaal aan de buitenkant

pics volgen morgen

manta73

goede keus danny.
        In mijn ogen al jaaaren een prima auto.
        De ruimte,en de veelzijdigheid,betrouwbaarheid.
        Ook ik heb een 1600,is te doen,maar 1800 of 2,2 is wel wat rapper.
        Succes met je aankoop,veel veilige kilometers

coupegek
        Deelnemer

:kewlpics:kewlpics

PVB
          Deelnemer

Ik heb zelf een 1800 automaat en dat bevalt heel goed.

Vectra77
            Deelnemer

Wij hebben ook een 1.6 16V en bevalt prima, maar post eens een foto.

Heb je toevallig de kleur ” Antilope ” ? hier heb ik een Astra van gehad.
              Geeft een goude gloed wanneer hij in de zon staat.

Astraman
              Deelnemer

[rquote=1853375&tid=141451&author=danny]Nou na wat jaartjes in de astra g gereden te hebben werd het wel tijd voor wat anders de apk van de g zou ook verlopen afgelopen week dus hebben we besloten om voor wat groteres te gaan

ik vond de zafira a altijd een machtige bak
                dus dat is waar we naar op zoek gingen : een opc werd het niet helaas op vriendelijk verzoek van de vrouw des huizes :argue

Het is een lichtbruine aubergine achtige zafira geworden met creme stoffen interieur :hmmz keuze van de vrouw (alweer :fy1:fy1)
                onze pubers hebben ruimte zat nu achterin met hun lange potjes
                het is een 1,6 16v geworden aangezien we toch geen sleurhut erachter hebben, rijd perfect en is toch wel lekker vlot

Nu is het aan mij om het ding wat meer uitstraling te gaan geven want standaart zijn ze wel wat kaal aan de buitenkant

pics volgen morgen[/rquote]

Buiten dat het een Opel is wat sowieso mijn voorkeur heeft vind ik de Zafira A een van de mooiste compacte MPV’s, verhoudingen zijn goed, ziet degelijk en stoer uit. En zittinkjes plat en je kunt ook een heleboel BMX-jes vervoeren. king:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.