Ik ook aan de vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ik ook aan de vectra

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    rooiepeet

nette wagen, die velgen eronder ook netjes.
      succes met de wagen en reparatie nu…

gertwert
      Deelnemer

Nou, ik heb net de garage ff gebeld en de katalysator was kapot en iets aan het abs gebeuren. Ik kan de vec morgenochtend weer op halen :thumb Hopen dat ie het nu goed blijft doen. Een goed begin is het halve werk :shock: Haha
        Gelukkig zat er garantie op.

gertwert
        Deelnemer

Vandaag de vec opgehaald en hij rijd al een stuk beter, maar nog niet optimaal. De katalysator is vervangen door een nieuwe, de vorige was helemaal leeg en daardoor ging het motorstoringslampje branden, het abs probleem zat in het bekende relay van de ecu, die hebben ze ook vervangen en ze hebben de gasklep goed schoongemaakt. Vanmiddag een heel stuk gereden en nu merk ik als ie goed warm is dat een beetje inhoudt als je bv de bocht door gaat in z’n 2. Als je de motor wat hoger in toeren houdt draait ie wel lekker. Iemand enig idee wat het kan zijn? Het gaat om een z1.6xe.

gertwert
          Deelnemer

De vectra is weer terug geweest en de garage heeft hem nog een x grondig nagekeken en het bleek de bobine te zijn. Nu draait ie weer helemaal top. :thumb Nu maar hopen dat alles het blijft doen, is best wel klote als je een auto inruilt zonder mankementen en je krijgt er een auto voor terug met allerlei problemen. :shock:

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.