ik ook aan de vectra + paar vraagjes

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum ik ook aan de vectra + paar vraagjes

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    crossagek

hierbij enkele foto’s welke ik vandaag gemaakt heb .

crossagek

even een paar vraagjes na 6 dagen vectra ervaring :angel

1 bij het optrekken vanuit stilstand en na schakelen trilt de hele auto licht , is dit een eigenschap van een 2.2 motor ??

2 als ik even stil sta met de auto met de climat control aan ligt er een flinke plas condens water onder de auto , nu had mijn corsa C ook climat control , maar hier lag bijna nooit een plas onder is dit gezond bij mijn veccie ??

3 gister reed ik op de snelweg en trapte ik het gas even lekker in tot de 200 :angel , bij het los laten van het gaspedaal begon het motorstorings lampje even te knipperen en daarna hield hij weer op . ben even naar de dealer gereden en hier dachten ze aan de recirculatieklep ofzo dat deze vervuild kon zijn , waar vindt ik deze klep ??

4 hoe werkt het bandenspannings controle systeem eigenlijk , want ik kan in het boekje niet echt duidelijk vinden hoe het moet werken , want mijn auto zou het ook moeten hebben , alleen zou dus niet weten hoe het werkt
        ( schaam )

aapje1963
        Deelnemer

Trillen Nee.
          Plasje water met deze hitte is airco en normaal.

Doortrekken tot 200 en gas loslaten geen ervaring ik rijd dan meestal door…..op de Duitse autobaan.

Dacht dat de bandenspanning sensors reageerde bij een opeens drukverlies,, maar zeker???

Gr arnold

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.