Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › ik heb nu als het goed is een 6 cilinder voor men c kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 mei 2010 om 16:57 #17220691
ook hallo,
u rijd een c-kadett?
wat voor ene dan?
wordt het een 6lijn of een v6?
of doe eens gek een wankel 6:o:D
2 mei 2010 om 19:37 #17665535het lijkt wel een virus, zou de derde worden met een 6 pitter in een ctje hiero:o
succes met zoeken!!
3 mei 2010 om 10:06 #17665536AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door briekemans
hallo ik ben op zoek naar een complete 6 cilinder
voor mijn c kadett
moet wel compleet zijn met kabelboom etc etcIk heb je een u2u gestuurd.
3 mei 2010 om 10:18 #17665537ik heb nog wel een 3.0 voor je liggen. alst met opel-fanta niks wordt…
3 mei 2010 om 10:27 #17665538origineel gepost door schuitje
het lijkt wel een virus, zou de derde worden met een 6 pitter in een ctje hiero:osucces met zoeken!!
:hmmz mischien moet ik dan maar op zoek naar ‘n v8 ofzo:cry
3 mei 2010 om 10:58 #17665539o ja,
ik heb eventueel ook nog wel een nieuwe vooras die al aangepast is voor een 6-in-lijn.:thumbup
3 mei 2010 om 12:05 #17665540:vertag voorstellen aub
3 mei 2010 om 16:28 #17665541Weer zo een mooi topic… :sleeping
Als je zo een 6 cilinder al niet kunt vinden, hoe wil je hem er dan ooit inleggen??
Dingen liggen met de tientallen op de sloop
3 mei 2010 om 16:41 #17665542origineel gepost door gsi-maffia
Weer zo een mooi topic… :sleepingAls je zo een 6 cilinder al niet kunt vinden, hoe wil je hem er dan ooit inleggen??
Dingen liggen met de tientallen op de sloop
zoek al even een complete c30se met bak, kom maar op met die tienallen dan:jerry
3 mei 2010 om 16:57 #17665543mm ik dacht ik heb iets apparts hahaha :cry
lopen er dadelijk meer 2,5 3,0 dan 1,2
:P.
maarja is ook niet effe zo er in gemaakt hahahah
moet toch wel het een en ander aanpassen:swear
6 lijn je tunnel
en v6 moet je ipc wil je het goed doen nog meer aanpassen4 mei 2010 om 17:07 #17665544hee robin nu zie ik het de coupe heb je afgelopen weekeind bij mij gehaald:thumbup.das de ouwe van joep 12 van het forum.
die heeft hem zo gebouwd.
maar hij is aangepast om er een 16 klepper in te hangen en voorheen lag er een 2400 en een 2,0 in. voor die 6 cil denk ik dat je nog een klein beetje verder de tunnel weg moet halen zoals bij mijn city.die komt trouwens van volgensmij de vader van bettus accu af:P
en als ik het zou moeten doen zou ik er dat andere plaatje op hangen met de G er op ipv de B:angel want een 6 cil is niet echt zuinig met benzine.mijn city lust hem ook goed.ik heb hier wel een blok ligge een 2,5 lijn 6 en daar zit wel een aangepaste carterpan onder omdat de bult bijde 6 cil meestal aan de andere kant zit duswaar de vooras zit.
maar het blok wat ik heb liggen is alleen een kaal blok met carterpan en klepdeksel
en een inlaatspruitstuk en uitlaatspruitstuk.
verder geen aanbouw delen.
kun je hebben voor 150 euro4 mei 2010 om 17:52 #17665545dat is idd de oude city van mijn vader. hij heeft hem in geloof ik in het jaar 1994 gebouwd alszijnde 6 cilinder.
helaas heeft ie hem verkocht voor 3 a 4 jaar terig ofzo en vervolgens hebben ze hem helemaal verkracht. totdat ie bij pipo kwam, die hem weer gemaakt heeft zoals ie hoort. en niet dat de uitlaat dwars door de bodem gemaakt is:fy1
ik ga vanavond aan me vader vragen wat hij voor de motor kompleet en de vooras wilt hebben. de vooras is al helemaal aangepast voor 6 cilinder.:thumbup
4 mei 2010 om 20:56 #17665546nou iig tot aan het schutboard.
nu zit er een uitsparing een bakje waar hij de ontsteking had zitten.
dat moet er uit als je hem zo ver als de mijne naar achter wilt bouwen die zit nog achter de laatste bout van de motorsteun .
als je hem op het laatste gat van je vooras legt hoef je er niet zo veel uit te halen.
dit is hoe ik mijn station had de kachel naar achter geplaatst. bij de city zit de kachel langs de motor.
en dus bij mijn station kun je de orginele vooras behouden met motorsteunen van een gte liggen volgensmij op het middelste gat.
maar plannen zijn gewijzigt hij krijgt nu een v6 hartje4 mei 2010 om 21:50 #17665547hey bedankt voor de foto en info want ik wil egt graag een dikke motor erin bouwen en heb ook al een mooi setje aan geboden gekregen dus alle info is kan ik goed gebruiken
5 mei 2010 om 06:16 #17665548AnoniemLid sinds:
1 January 1970Briekemans, ik heb je weer een u2u gestuurd:)
5 mei 2010 om 06:33 #17665549Succes met het project :) ik ga het zeker volgen als je het compleet online gaat zetten. Is die eleanor grijs?
5 mei 2010 om 08:00 #17665550deze maar dan zonder de velgen
5 mei 2010 om 16:03 #17665551jeps dat is hem
5 mei 2010 om 19:27 #17665552AnoniemLid sinds:
1 January 1970en was op zoek naar een complete 6 cilinder
voor mijn c kadettdankzij bettus accu heb ik er staks 1 compleet enwel
ook heb ik er dan al een voor as bijdus nu nog een achteras van een b manta want ik moet natuurlijk wel de zekerheid hebben dat de achter as het houd
[/quote]
Dan ga ik die van mij maar houden..
5 mei 2010 om 20:00 #17665553en waar blijevn de foto’s??:o:o:P
5 mei 2010 om 20:13 #17665554had nog ffe enn vraagje
ik kan nergens op de papieren vinden hoeveel kw of welke motor inhoud deze heeft
maakt het dan uit als ik er een andere motor in zet met de keuring en verzekeringmorgen ga ik fotos maken
groetjes robin
5 mei 2010 om 20:20 #17665555origineel gepost door briekemans
had nog ffe enn vraagje
ik kan nergens op de papieren vinden hoeveel kw of welke motor inhoud deze heeft
maakt het dan uit als ik er een andere motor in zet met de keuring en verzekeringmorgen ga ik fotos maken
groetjes robin
ja dat maakt uit, even rondzoeken zijn genoeg topics van:thumbup
5 mei 2010 om 20:20 #17665556origineel gepost door c-dett16v
en waar blijevn de foto’s??:o:o:Phebt er toch al een:P
Quote:
origineel gepost door briekemans
had nog ffe enn vraagje
ik kan nergens op de papieren vinden hoeveel kw of welke motor inhoud deze heeft
maakt het dan uit als ik er een andere motor in zet met de keuring en verzekeringmorgen ga ik fotos maken
groetjes robin
dat staat bij een c kadett niet op het kenteken.alleen je aantal cil.maar daar kijken ze bij de apk ook nog niet naar.
en als je zorgt dat je je motor netjes inbouwt en alles goed in orde hebt is het rdw verhaal ook geen probleem.
en kost ook maar 50 euro:jerry:jerry
ik zou wel zorgen dat ikhet voor de rdw in orde zou hebben dan is de verzekeringskwestie ook geen probleem5 mei 2010 om 20:51 #17665557ok dan kijk ik nog ffee rond
5 mei 2010 om 20:54 #17665558zodra ik dan alles klaar heb laat ik hem keuren bij de rdw
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.