ik heb nu al spijt ( denk ik)

Forumindex Forums Overige Opel algemeen ik heb nu al spijt ( denk ik)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    slopelrijder

tsja… ik heb nu al spijt (denk ik) :shock:

na jaren….jarenlang ( 22 jaar!!!!) opel te hebben gereden, ben ik nu opel-loos…. :cry

de 3e auto die ik kocht was een opel (D kadett) en sindsdien altijd opel gereden. astra F,Tigra, astra G, astra H en daarna weer ( de laatste 6! jaar en 200.000 lang) weer een astra G bij elkaar denk een 500.000(of meer) km’s in een opel… :wors

vanwege mijn werk( de laatste 3 jaar) eigenlijk altijd ruimte tekort in mijn astra G station….en dus daarom een “toerkeboesh”( VW T4 2,5 tdi 88pk) gekocht….
      opzich een fijn transportmiddel ( let op hoe ik het omschrijf) en ook nog “ongecompliseert” en dus een hoop zelf aan te doen maar toch…..

ik blijf lezen en wie weet…..( mijn vrouw rijdt nu een suzuki splash….dat kan dus toch wel eens een opeltje gaan worden)

maar goed; mijn 88 pk 2,5 TDI T4 project; egr afdoppen, intercooler opbouwen, chippen, geluids/warmte technisch isoleren, knappe stereo met blauwtand etc. etc.etc…..

ik dank iedereen voor de adviezen en leuke projecten…….
      ik ben niet weg, alleen minder aanwezig……en wie weet…….

groeten slopelrijder….
      btw te volgen ook als slopelrijder op het weetjewel.com forum…. :hmmz

petrolhead

Niks mis met vw, maar toch nog een hoop plannen ondanks dat het alleen een transportmiddel is

wim-v6
        Deelnemer

Beetje tunen is wel nodig met ie trage dingen.
          Ze waten serieus trager als onze vito’s 108D (108cdi was nog veel vlotter)
          De T4 Rijdt wel heel fijn voor een bus, masr dat zal ook wel met de 5cilinder te maken hebben.

Bij ons tikte ze wel allemaal na de 120.000km met VW onderhoud achter de rug te hebben.
          Ze kregen al gauw de naam machine geweer

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.