Ik ben weer terug

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Ik ben weer terug

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    red_kadett

Hallo allemaal,

Ik ben weer actief in opel land, na een paar jaar in een alto te hebben gereden, heb ik een astra f sedan gekocht.
      Nog steeds woonachtig in Hoogvliet, ook nog steeds getrouwd, en nog steeds 4 kinderen.

Hieronder een foto van de astra.

Er gaan nog wat dingen gerepareerd worden, spiegel die is stuk, er komt nog een nieuwe motorkap op, deze begint helemaal kaal te worden, de laklaag laat los. waarschijnlijk slecht spuitwerk. Zaterdag haal ik een andere. Verder wil ik er nog mooie velgen onder (wie o wie heeft er wat leuks liggen)

Nou dit was het ff, tot de volgende keer.

Bye Bye

astraTD

Welkom terug, zo te zien een harde F :thumb

Marktplaats staat vol met 4×100 velgies..denk genoeg keuzes voor jou.

red_kadett

Zeker een harde astra, en dat voor een 94-er. aan de rechterkant zit een heel klein plekje roest achter bij het scherm, en de bodem is echt kneiter hard. Over de velgen zit ik nog te twijfelen, zitten nu 14″ onder, maar wat is nou niet overdreven om eronder te zetten. gewoon 14″ terug plaatsen of toch iets groter.

astraTD

15/16 is een nette inc..

Ik rij in de zomer op 195/50/15inc de 195/55/15 bandjes zijn stukken duurder als je die moet vervangen.

Anoniem

Welkom! Leuke Astra, en nog een GLS ook! :)

red_kadett

Nieuwe kap geplaatst op de astra, de oude zat bijna geen lak meer op, dus dit is wat beter

red_kadett

Ik ben nu bezig de hoedenplank te restaureren, want hier zaten gaten in, waar je nog geen 3 speakers in kon zetten.
                  Vandaar de aanpassing, morgen bekleden en dan er weer in. Zo ziet het er nu uit.

Ik ben nog op zoek naar orginele speakers in de voordeur, en de tweeters bij de spiegel, iemand dit toevallig nog liggen?

Kermitkiller

welcome back :thumb

red_kadett

Nou, ik blijf terug komen hier, na een tijdje een ander merk te hebben gereden, ben ik weer terug met een opel astra g station.

http://i150.photobucket.com/albums/s98/red_kadett/IMG-20160528-WA0015.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

midnight black
                      Deelnemer

Welkom terug!
                        Kleine tip, misschien gewoon Opel blijven rijden, je komt er toch steeds op terug. ;)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.