Hey iedereen,
Ik denk laat ik me maar eens voorstellen want ik heb al zoveel nuttige info hiervandaan dat het wel zo netjes is mocht ik binnenkort een vraag stellen, iedereen weet wie ik ben en wat ik rij.
Ik ben Nick, kom uit Harmelen, werk dagelijks bij een Apple Reseller (concurrent van Silverball :P) en rij een Opel Corsa B.
De Opel Corsa B is een 1.4 x14xe sport model uit 97 en ik vind het een fijne wagen. In eerste instantie was het een noodoplossing maar tot mijn verbazing rijdt de auto ook echt lekker en ben dan ook van plan er flink wat uren in te steken (veel leer-uren ook aangezien ik erg nieuw ben in het auto-onderhoud/tunen).
Ik zal dan ook veel vragen hebben op de lange termijn en hoop jullie hier niet mee te vermoeien (gewoon zeggen als ik vervelend wordt!)
De Kewl Pics volgen nog, ik ben nu bezig met wat roestplekken wegschuren en plamuren; momenteel staat hij deels in de primer. Het bekende probleem bij de achter-wisser, veel roest en ook roest net onder de motorkap.
Ik weet nog niet wat er verder allemaal aan gedaan wordt behalve dat ik er een Audio Systems compo set in ga zetten, subwoofer hoedenplank speakers samen met een Ground Zero versterker. Ook komt er nog een nieuwe einddemper op want mijn huidige rammelt aan alle kanten, ik denk dat ik voor een Remus sportuitlaat ga. Katvervanger, middendemper vervangen hoeft niet want ik wel comfortabel op de snelweg kunnen rijden en mijn muziek gewoon horen :)
Ook zal ik als er behoefte aan is zoveel mogelijk foto’s maken van de werkzaamheden zodat anderen hier misschien ook wat aan hebben, ik vind de reeds bestaande ‘fotoreportage’s’ namelijk erg makkelijk en handig.
Groeten,
Nick