Ik ben…

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    BornOpel

Beste lezers,

Ik heb al langer een account maar heb er nooit echt veel andacht en besteed maar ben het nu wel van plan hahah :D

Ik ben sinds kort een troste eigenaar van een Vectra B station 1.6 16v.

Ik heb van te voren een Astra G 2.0 DTL gehad waar ik veel plezier aan heb gehad, aangezien de Astra na een aantal jaren trouwe dienst zijn gebreken begon te krijgen viel mijn oog op een wat luxere Vectra B Station.

Ik ben dus nu in het bezit van een mooie Vectra B 1.6 16v station. Ik heb hem met 133xxx gekocht, en heeft meer opties dan wat ik in mijn astra had. king:

foto`s volgen binnenkort ;)

mvg, Wesly

Mijn eerste Opeltje, Astra 1998 2.0DTH

Zo Kocht ik mijn eerste VECTRA-B-CARAVAN; X1.6XEL bij de Dealer met 133xxx op de klok :)

Nadat ik mijn Veccie heb gekocht, ook een Irmscher embleemloze grill gekocht en aftermarket xenon. Op de foto staat hij op standaard sloffen, hierop ga ik mijn winterbanden gooien, voor de zomer heb ik een setje Devino 17inch wielen. Verder heb ik de orginele radio (cdr500) vervangen door een Pioneer DEH6400BT met Mixxtraxx, met werkende stuurwielbediening, ook heb ik een Cruch subje erin met 350Watt RMS.

Hier wat picca´s

Verder wil ik nog koplampen met optic lens (geen Angeleyes :puke en nog leuke achterlichten, maar die zijn bijna niet te vinden voor de station :swear dus denk dat ik me achterlichten ga spuiten, ook ga ik nog verlagingsveren eronder gooien, misschien nog een leuk bumperlipje voor de voorbumper, hebben jullie nog leuke ideeen, laat het me weten!!!

Anoniem

Welkom, en foto’s vinden we inderdaad altijd leuk.

astraTD

Welkom hier :thumb

Anoniem

Welkom op het forum :wors

Kermitkiller

ook welkom hier :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.