iets gekocht via dit forum

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen iets gekocht via dit forum

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Vinci
    Deelnemer

Eigenlijk zou het het mooist zijn als je een afzonderlijke site maakt waar mensen zich kunnen laten registreren en feedback op hun naam kunnen ontvangen van kopers, en er naar kunnen verwijzen op allerlei sites…

RISL
      Moderator

Ik vraag me af of iedereen daar de moeite voorneemt? Misschien na de eerste paar aankopen, maar daarna zal het wel ophouden.
        Vinci, heb je geen tip voor ons bij ‘raad je het plaatje’? Bouwjaar ofzo?

Vinci
        Deelnemer

Denk dat dat een kwestie is van de juiste code gebruiken, zoals je op op elke site allerlei facebook of twitter linkjes aantreft (die vrij irritant zijn weliswaar) Maar ik bedoel dan meer de constructie van een soort persoonlijk keurmerk. Je kan het ook middels een mailtje doen met een link net als op Ebay. Die feedback op Ebay werkt bijv. echt voortreffelijk! :thumbup

Bouwjaar heb ik niet overigens… sorry…:(

soepkiepe
          Deelnemer

maar uhh dat cijfers geven, nu zoek ik het ff wat verder, stel je voor ik moet risl niet graag, dan kan ik hem dus gewoon een 1 geven zodat d rest dat ziet, en hij dus onterecht beoordeeld word?

waarom niet een soort systeem wat marktplaats ook heeft, weet het niet goed uit te leggen maar denk dat jullie wel ongeveer weten wat ik bedoel.
            bij sommige adventeerders kun je je mening geven over hun doen en laten zeg maar, hier bij komt jou naam/email adres te staan (liever de naam) dan kun je dus ook een cijfer geven en kun je nog een reactie toe voege.
            als aanpassing maak je het dat de verkoper ook reacties kan plaatsen, mocht er dan iemand bijvoorbeeld zomaar iets neer zetten dan kan de verkoper er nog wat onder zetten of zo ;)

Anoniem

er zijn hier best wel mogelijkheden voor, en misschien is het wel een goede aanvulling op het forum en moeten we hier eens nader voor gaan kijken. Wel wil ik dat doen in een nieuw topic, en dit topic even bij het onderwerp houden.

Terug naar het topic dus

Anoniem

Even onderzoek gedaan, en er is een oplossing voor te creeeren dmv een gastenboek onder profielen.

Hierin kunnen positieve en negatieve reacties in worden geplaatst betreffende een lid. Ook kan je natuurlijk zelf reageren in je eigen gastboek. Dit werkt op dezelfde manier als een topicpost, en je kan ook een notificatie per mail ontvangen bij een nieuwe reactie in je gastboek.

Ben je een verkoper die zijn afspraken nakomt, zal je alleen maar positieve reacties ontvangen in je gastenboek. Dit heb je dus zelf in de hand.

Wel zullen hierover enkele regels voor opgesteld moeten worden. Niet elke reactie moet worden toegelaten.

RISL
                Moderator

En komt dit dan bij alle forumleden? Of alleen bij degenen die iets willen verkopen?
                  Anders zou je ook nog kunnen reageren op hoe goed je geholpen met een technisch probleem o.i.d.

En een verkoper zou dan ook iets kunnen posten over een koper, bijv. of deze wel/niet is komen opdagen e.d.

Anoniem

Ieder lid krijgt een eigen gastenboek, alleen modereren gebeurd door de moderators. Dus je kan zelf geen negatieve reacties verwijderen.

Oenatje
                    Deelnemer

en iedereen kan zo reageren? of kun je alleen schrijven in het gastenboek als je iets gekocht hebt?

Oenatje
                      Deelnemer

op dit forum gebruiken ze een soort ebay systeem:

http://www.mk3oc.com/forum/index.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

Haasje17
                        Moderator

Ik denk dat er beter een soort van knop bij de start post kan worden gemaakt met verkocht, en dat hierin de verkoper kan aangeven hoe en aan wie. Als het dan via het forum is krijgt de koper een pm waarin deze de wijze van handelen kan beoordelen. Waardoor er dus een rating ontstaat. Dit zou je kunnen toepassen bij zowel verkoop als gezocht topics. En hierdoor is het voor de moderaters ook nog eens makkelijker om te zien welke topics weg kunnen.

Stender
                          Moderator

ZOiets is er al, dat zit rechtsonderin en daarmee kun je een topic rapporteren. Dan komt het bij een mod terecht.

Maar kom op, de urgentie is toch niet zo extreem hoog? Als mods gewoon dagelijks ff snel kijken dan komt het echt wel goed. Dan hoef je ook geen andere dingen te gaan implementeren.

KadAstra-EF
                            Deelnemer

Ik heb in mijn korte tijd dat ik hier ben al best wel veel gekocht op dit forum en altijd naar volle tevredenheid.
                              het is erg sneu als het een keer misgaat, echt.
                              Maar ik koop nog liever iets hier weg dan via Marktplaats.
                              Het is hier toch 1 grote familie eigenlijk.
                              Ik heb hier toch wel meer vertrouwen in mijn medeforummers dan in Marktplaats.

Rik ;)

trashmetal
                              Deelnemer

cumbajaaaahhh :D LOL
                                Als fanatiek opel liefhebber is voor mij elke opelrijder op voorhand vriend, uitzonderingen daargelaten
                                En als ik kan helpen hun wagen weer de weg op te helpen zal ik het niet laten
                                Zowel op het forum als op straat
                                Kleine onderdelen verkoop ik meestal voor een pakkie shag of kratje bier of 2 ;)
                                Als ik er iemand blij mee kan maken, en ik er op kan drinken vind ik het best hahaha
                                En nee ik zal daardoor nooit rijk worden in de portomonee

Gr. Mario

acab

hey mensen,
                                  ondertussen heeft senatorman zich ook al met de zaak proberen bezig houden (waarvoor ik hem langs deze weg ook nog eens wil bedanken), maar zonder succes. hij reageert naar hem ook niet meer en laat zich blijkbaar ook niet meer zien op dit forum.
                                  ik mag nu dus ook zijn naam noemen. het betreft dus nvt_opel. jongen maakt zich alleen maar verdachter door zen niet reageren.
                                  het volledige verhaal mag senatorman doen als hij dat wil.

RISL
                                  Moderator

Bedankt voor de waarschuwing!

16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.