Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › iemand onderdelen B Ascona nodig ivm sloop?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 januari 2010 om 15:24 #17564438
de tellerunit kom ik nog steeds halen !!
Ben alleen net geopereerd, dus ophalen gaat nu even moeilijk !
Maar ik kom zeker !!!!20 januari 2010 om 18:05 #17564439origineel gepost door owidio
ik breng niks terug hoor:Pmaureen
kijk gelukkig zijn er ook blije kopers.
krijg je de verf een beetje van de koets afgeschuurd? en hoe ziet het er dan uit onder de lak?
20 januari 2010 om 18:07 #17564440origineel gepost door Ascona20E
de tellerunit kom ik nog steeds halen !!
Ben alleen net geopereerd, dus ophalen gaat nu even moeilijk !
Maar ik kom zeker !!!!oke oke, hij ligt nogsteeds in de garage hoor.
enig id wanneer je weer in staat ben?
wil graag de boel hier een beetje opruimen.nu is de teller niet wat het meeste in de weg ligt. maar er was nog iemand voor de trekhaak, en nog iemand voor de voorschermen. maar daar hoor ik niks meer van helaas.
20 januari 2010 om 20:11 #17564441AnoniemLid sinds:
1 January 1970de gereserveerde motorkap en koffer deksel ben je vrijdag ook wel kwijt:P:thumbup
20 januari 2010 om 22:35 #17564442origineel gepost door louwe 16 klepper
de gereserveerde motorkap en koffer deksel ben je vrijdag ook wel kwijt:P:thumbupik heb ook nog een andere kap, met rotte voorkant. wil je die er ook nog bij?
21 januari 2010 om 22:27 #17564443AnoniemLid sinds:
1 January 1970niet echt
deze wordt dan al m,n reserve kap:thumbupdus mag je ook wel aan de oud ijzerboer doen;)
of iemand anders die hem vlot komt halen
gezien je aan t opruimen bent;)21 januari 2010 om 22:35 #17564444origineel gepost door nick1987
origineel gepost door owidio
krijg je de verf een beetje van de koets afgeschuurd? en hoe ziet het er dan uit onder de lak?
zijn we nog niet aan toe gekomen.:o
we zijn ook nog bezig met de nieuwe rally ascona en onze drift ascona krijgt ook nog de nodige aanpassingen waaronder een bmw motor.:wtf
ja echt waar . :D:D21 januari 2010 om 23:33 #17564445origineel gepost door owidio
origineel gepost door nick1987
we zijn ook nog bezig met de nieuwe rally ascona en onze drift ascona krijgt ook nog de nodige aanpassingen waaronder een bmw motor.:wtf
ja echt waar . :D:Dha ha, heb ze eindelijk zover!!!!!
22 januari 2010 om 00:06 #17564446origineel gepost door sik
origineel gepost door nick1987
ja echt waar . :D:Dha ha, heb ze eindelijk zover!!!!!
dat is waar !!!
ik hoop echter wel dat het geen virus is en er een grote sik aan over houd:hmmz:D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.