Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › iemand onderdelen B Ascona nodig ivm sloop?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 december 2009 om 09:13 #17564413
Wat voor type koplampen zitten er in? Als dat halogeen is, is dat misschien ook interessant voor iemand.
Kleine onderdelen als tankklepje, zwarte roostertjes van de C-stijl, deurgreepjes aan de binnenzijde kunnen ook interessant zijn voor mensen die een Ascona netjes willen maken. Deze onderdelen zijn wel eens aangetast of breken af bij demontage.
Ik heb zelf al het nodige op reserve liggen en heb mezelf een koop stop opgelegd:D
19 december 2009 om 12:21 #17564414Wat kost me die radiateur eventueel?
Mag U2U
19 december 2009 om 21:07 #17564415je heb een u2u
21 december 2009 om 19:37 #17564416en nog een u2u
23 december 2009 om 10:50 #17564417Het wordt wat voorspelbaar maar…
je hebt een u2u! :jerry
23 december 2009 om 10:52 #17564418AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door nick1987
tellerunit weet ik alleen niet zeker of de water temp het wel doet want de naald zie ik niet meer.koffer en motorkap is geen probleem om begin volgend jaar op te halen, beter zelfs.
ok dan moeten we tzt even wat afspreken denk ik:thumbup
onderstel is origineel voorzover ik daar weet van heb.
stoelen zijn netjes en met hoofdsteun.
24 december 2009 om 19:58 #17564419jongens, nogmaals: ik begin pas na de kerst met demontage. dus nog heel ff geduld
ik wou ook nog even melden dan ik met enige regelmaat in Assen te vinden ben.
dus mocht je daar in de buurt wonen dan kan ik wat spullen meenemen dat scheelt weer een hele reis / verzendkosten als je daar in de buurt woont. als je heeeel dicht bij de A28 tussen Nijkerk en assen woont wil ik eventueel ook wel langsrijden.24 december 2009 om 20:04 #17564420Ik woon in Ermelo :P
Maar ik kom gerust even kijken als je zover bent hoor
25 december 2009 om 09:30 #17564421AnoniemLid sinds:
jongens, nogmaals: ik begin pas na de kerst met demontage. dus nog heel ff geduldik wou ook nog even melden dan ik met enige regelmaat in Assen te vinden ben.
dus mocht je daar in de buurt wonen dan kan ik wat spullen meenemen dat scheelt weer een hele reis / verzendkosten als je daar in de buurt woont. als je heeeel dicht bij de A28 tussen Nijkerk en assen woont wil ik eventueel ook wel langsrijden.ok laat maar weten waneer je weer in assen bent
want das voor mij maar n dik kwartier:thumbup25 december 2009 om 13:00 #17564422u2u
29 december 2009 om 17:57 #17564423nou de motor is dr uit hoor.
nu heb ik een mailtje ontvangen van iemand die het geheel wil kopen zonder motor. dus dat wil ik graag even afwachten, maar niet al te lang. dus ik hou jullie op de hoogte.
30 december 2009 om 10:45 #17564424origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door nick1987
jongens, nogmaals: ik begin pas na de kerst met demontage. dus nog heel ff geduldik wou ook nog even melden dan ik met enige regelmaat in Assen te vinden ben.
dus mocht je daar in de buurt wonen dan kan ik wat spullen meenemen dat scheelt weer een hele reis / verzendkosten als je daar in de buurt woont. als je heeeel dicht bij de A28 tussen Nijkerk en assen woont wil ik eventueel ook wel langsrijden.ok laat maar weten waneer je weer in assen bent
want das voor mij maar n dik kwartier:thumbupwat kon ik voor je meenemen dan? koffer en motorkap? 30 eur ps.
ik heb via marktplaats nog een geintresseerde, jij heb wat mij betreft 1e keus. dus als je het eens ben met de prijs laat het weten, anders wacht ik die andere nog even af.
30 december 2009 om 10:48 #17564425origineel gepost door Martin 2.0S
Weet je wat er moet gebeuren voor de APK?
In iedergeval de bumpers niet weggooien, a.j.b. Die zien er op de foto’s nog netjes uit.
Handgreepjes die aan het dak zitten, zoek ik ook nog. (liefst wit)zoekt u de bumpers nog. ik heb een bod van 40 euro voor de set.
als je 50 bied zijn ze voor jou.30 december 2009 om 13:03 #17564426origineel gepost door nick1987
origineel gepost door Martin 2.0S
In iedergeval de bumpers niet weggooien, a.j.b. Die zien er op de foto’s nog netjes uit.
Handgreepjes die aan het dak zitten, zoek ik ook nog. (liefst wit)zoekt u de bumpers nog. ik heb een bod van 40 euro voor de set.
als je 50 bied zijn ze voor jou.Ik laat ze aan mij voorbij gaan. Niet vanwege het gevraagde bedrag, maar ik heb het idee dat ze niet beter zijn dan mijn huidige bumpers.
PS.
U mag wel “je” zeggen.30 december 2009 om 18:01 #17564427AnoniemLid sinds:
origineel gepost door louwe 16 klepper
want das voor mij maar n dik kwartier:thumbupwat kon ik voor je meenemen dan? koffer en motorkap? 30 eur ps.
ik heb via marktplaats nog een geintresseerde, jij heb wat mij betreft 1e keus. dus als je het eens ben met de prijs laat het weten, anders wacht ik die andere nog even af.
inderdaad ik geloof jou wel in t verhaal over de staat
van de klep en kofferdeksel:thumbup
dus dan wil ik je wel die 6 tientjes betalen
cker als ik het in assen kan komen halenben zelfs bereid om eerst de centen over te maken:o
zodat je cker weet dat je niet voor niets met die delen gaat slepenweet dat er tegen woordig heel wat dromers wel bieden en dan niets weer laten horen:thumbdown
gebeurt meest op m plaats;)
maar is me hiero ook al met 2 members overkomen:o:thumbdown:thumbdown:thumbdown
:thumbup:thumbup30 december 2009 om 18:12 #17564428origineel gepost door nick1987
nou de motor is dr uit hoor.nu heb ik een mailtje ontvangen van iemand die het geheel wil kopen zonder motor. dus dat wil ik graag even afwachten, maar niet al te lang. dus ik hou jullie op de hoogte.
wij komen in het nieuwe jaar de body ophalen.
groeten maureen
30 december 2009 om 18:37 #17564429origineel gepost door owidio
nou de motor is dr uit hoor.nu heb ik een mailtje ontvangen van iemand die het geheel wil kopen zonder motor. dus dat wil ik graag even afwachten, maar niet al te lang. dus ik hou jullie op de hoogte.
wij komen in het nieuwe jaar de body ophalen.
groeten maureen
ja ik hou hem voor jullie vast
30 december 2009 om 18:43 #17564430origineel gepost door louwe 16 klepper
cker als ik het in assen kan komen halenben zelfs bereid om eerst de centen over te maken:o
zodat je cker weet dat je niet voor niets met die delen gaat slepenweet dat er tegen woordig heel wat dromers wel bieden en dan niets weer laten horen:thumbdown
:thumbup:thumbupik heb sinds kort een grote dodge pick-up gekocht dus het meenemen van die spullen moet geen probleem zijn.
laten we het zo afspreken dat ik laat weten wanneer ik weer naar Assen ga. dan neem ik het mee en kan u het komen bekijken. als de staat bevalt dan kan je ze meenemen en anders neem ik ze zelf weer mee terug.u2u maar even je telefoonnummer dan hou ik je op de hoogte van wanneer ik weer daar ben.
nog meer spulletjes nodig?
30 december 2009 om 18:48 #17564431origineel gepost door Martin 2.0S
als je 50 bied zijn ze voor jou.Ik laat ze aan mij voorbij gaan. Niet vanwege het gevraagde bedrag, maar ik heb het idee dat ze niet beter zijn dan mijn huidige bumpers.
PS.
U mag wel “je” zeggen.ze zijn netjes maar niet nieuw. jij wou toch ook die tellerunit hebben? als je die komt halen kan je gelijk de bumpers bekijken. dan hoor ik wel of het wat is.
30 december 2009 om 22:08 #17564432AnoniemLid sinds:
:thumbup:thumbupik heb sinds kort een grote dodge pick-up gekocht dus het meenemen van die spullen moet geen probleem zijn.
laten we het zo afspreken dat ik laat weten wanneer ik weer naar Assen ga. dan neem ik het mee en kan u het komen bekijken. als de staat bevalt dan kan je ze meenemen en anders neem ik ze zelf weer mee terug.u2u maar even je telefoonnummer dan hou ik je op de hoogte van wanneer ik weer daar ben.
nog meer spulletjes nodig?
heb verder niet iets van die auto nodig
meeste standaard delen heb ik zat liggen
ik zal je ff m,n nr even u2u en
gaat goed komenspullen zijn bedoeld voor dit project;)
http://opel-forum.nl/viewthread.php?tid=79419&goto=search&pid=1555541
30 december 2009 om 22:23 #17564433origineel gepost door nick1987
PS.
U mag wel “je” zeggen.ze zijn netjes maar niet nieuw. jij wou toch ook die tellerunit hebben? als je die komt halen kan je gelijk de bumpers bekijken. dan hoor ik wel of het wat is.
Nee, ik zocht alleen nog witte handgreepjes voor aan het dak. Zwarte handgreepjes heb ik zelf nog liggen.
3 januari 2010 om 13:57 #17564434auto is nu grotendeels gedemonteerd.
ik heb nu dus los liggen:
set chromen bumpers.
trekhaak
kachelradiateur
kachelmotor
nette stoelen met hoofdsteun
nette achterbank
gedeelte van dashboard, alle slangen van de ventilatie, en het gedeelte waar de radio en dashboardkastje in zit.
klokje
tellerunit
H4 koplampen met heldere kleurloze knipperlichtglazen.
set ATS 13 inch 6J velgen met redelijke banden.
voorschermen L+R
en die plastic bak die om je handrem / versnellingsbak tunnel heen zit.de ruiten, deuren, vloerbedekking, achterlichten, rembekrachter/hoofdremcilinder zitten er nog in. als iemand die nog wil, graag even melden, anders gaan ze mee met de complete carroserie in 1 x.
de spullen kunnen vanaf vandaag opgehaald worden.
bel maar op 0653197448 voor een afspraak.3 januari 2010 om 14:04 #17564435U2U me even de prijs voor het klokkie + de h4 lampkes? Ze zijn nog helemaal gaaf (zonder barsten of weet ik wat?)
18 januari 2010 om 17:37 #17564436even voor de duidelijkheid, want dat is blijkbaar nodig:
ONDERDELEN KUNNEN NIET GERUILD / TERUG GEBRACHT WORDEN!
je kan de onderdelen komen bekijken, ik kan je er foto’s van toesturen, over prijzen kunnen we onderhandelen. maar gekocht is gekocht!
dit schijnt voor sommige mensen moeilijk te bevatten te zijn, dus zal ik het bij deze vermelden.
laatste update:
radiateur verkocht
bumpers verkocht
rollende carroserie inc ramen , assen en stuur zijn verkocht.
motorkap / kofferklep gereserveerd.nog te koop:
H4 koplampunits met heldere kleurloze knipperlichtglazen.
set 13 inch 6j ATS velgen.
beide voorschermen, geen rotte plekken.
tellerunit
klokje
kachelradiateur
kachelmotor
dashboard kastje met dat stuk waar de radio in gaat.
nette stoelen met hoofdsteun (paars/zwart)
nette achterbank, wel beetje dof van kleur.
trekhaak.
grill (zwart)+logoneem maar contact op voor de prijs, daar komen we samen wel uit.
18 januari 2010 om 18:12 #17564437ik breng niks terug hoor:P
maureen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.