iemand heeft het licht gezien !

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum iemand heeft het licht gezien !

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Gts32v6
    Deelnemer

Heb gewoon sebring gemonteerd:thumbup

Gr. Gts32v6

jraaf
      Deelnemer

origineel gepost door Gts32v6

Heb gewoon sebring gemonteerd:thumbup

Gr. Gts32v6

Erg vet, heel erg vet. Heb je toevallig een foto van recht achter op van een afstandje een beetje laag bij de grond? Wat is de diameter van de eindpijp?

Safe driving Jurgen

Gts32v6
        Deelnemer

Diameter is 10cm, geen lawaai maar een mooie donker geluid vooral bij 3 a 4 duizend toeren:wub.Originele dempers zijn wel erg stil en een 3.2 mag je wel een beetje horen toch:P.Heb alleen deze foto van de achterkant.

Gr. Gts32v6

Droeftoeter
          Deelnemer

origineel gepost door Gts32v6
            Diameter is 10cm, geen lawaai maar een mooie donker geluid vooral bij 3 a 4 duizend toeren:wub.Originele dempers zijn wel erg stil en een 3.2 mag je wel een beetje horen toch:P.Heb alleen deze foto van de achterkant.

Gr. Gts32v6

Super dik:wub 2x 100mm rond bij een GTS. Heb ik ook nog geprobeerd voordat ze gingen aflassen bij mij, maar het staat voor geen meter bij een station. Klopt niet met de bumper bij mij. Of ik moet zo’n bumper spoiler net als Jraaf.

jraaf
            Deelnemer

origineel gepost door Droeftoeter

Super dik:wub 2x 100mm rond bij een GTS. Heb ik ook nog geprobeerd voordat ze gingen aflassen bij mij, maar het staat voor geen meter bij een station. Klopt niet met de bumper bij mij. Of ik moet zo’n bumper spoiler net als Jraaf.

Dat zou het zo ie zo af maken aan de achterkant. Met een mooie dubbele pijpen set kun je mijns inzien niet met die originele achterlip blijven rond rijden, of je moet ‘m mee spuiten in de carros kleur:afro.

Safe driving Jurgen

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.