Iemand ervaring/advies voor het plaatsen racekoppeling

Forumindex Forums Modellen Astra Iemand ervaring/advies voor het plaatsen racekoppeling

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sam111
    Deelnemer

Ben van plan om een race koppeling te plaatsen omdat deze sterker is en beter is voor een auto met meer vermogen ( tuning)

Iemand hier ervaring mee. Welke merk ik het beste kan nemen ?

NoFear1696
      Deelnemer

als jij je auto behalve racen ook wil gebruiken voor woon/werk verkeer moet je in ieder geval geen sintermetaal koppeling nemen.
        dit bedrijf maakt koppelingen op maat:http://kawe.nl/ dat betekent dat jij aangeeft hoeveel pk/koppel de koppeling aan moet kunnen.
        en hun bouwen hem speciaal voor jou.

Edit: je moet het wel regelen via een auto materialen zaak. brezan ect.

Sam111
        Deelnemer

hi

ik ga er niet mee racen maar ik ben van 120 pk naar ongeveer 175 pk gegaan en heb nog geen jaar geleden me vliegwiel en koppeling vervangen maar hij blijkt alweer gaar te zijn terwijl ik een rustige rijder ben dus zoek gewoon wat stevigers

NoFear1696
          Deelnemer

dan voldoet een sachs powerclucth prima. het goedkoopst op ebay.

Sam111
            Deelnemer

ja ik zag ze ook al op een duitse site maar ze hebben als ik me niet vergis alleen een race koppelingset en geen vliegwiel

http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Opel-Vauxhall/Opel-Astra-H-Caravan-08-04-%3E/1-9-CDTI-88-kW-;-09/2005-/SRE-Performance-Clutch-Kit::152.html” onclick=”window.open(this.href);return false; is ebay goedkoper?

NoFear1696
              Deelnemer

vliegwiel gewoon origineel houden. een lichtere versie zorgt ervoor dat je motor sneller klimt in toeren maar ook uitvalt tijdens het terug schakelen voor een bocht.

Sam111
                Deelnemer

ok top info !! me bak ratelt weer dus kan niks anders zijn dan vliegwiel ik heb al 2 x gehad dat ie uitviel in een snelle bocht terwijl ik wel een originele vliegwiel heb (tenminste dat zei de verkoper waar ik deze had besteld)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.