Iemand ervaring met upgraden CD30 in Corsa D naar zie foto!

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Iemand ervaring met upgraden CD30 in Corsa D naar zie foto!

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    jwvanyperen
    Deelnemer

Het gaat hier om een syteem wat ook af fabriek in de Corsa D geleverd wordt en te koop is bij GM-tunningparts
      http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=76&t=157760

ik neem aan GPS ontvanger erbij aanschaffen
      Er zit ook blue tooth in zal dit ook gelijk werken?
      Maar meeste vrees heb ik voor het plaatsen ( Tech2/Op-com en/of kabelboom)

Alle reacties welkom

Alavst bedankt
      Jan

DeMeistah
      Deelnemer

Ik denk dat je zoiezo een andere middenconsole moet kopen zodat je je kachelknoppen ook kan verplaatsen etc.
        Ik heb vorige week mijn D besteld met dit navigatie systeem erin, alleen heb ik gezien dat ik dan ook 2 usb-poorten krijg op de plek waar normaal je asbak zit, krijg je deze usb poorten er dan ook los bij?

jwvanyperen
        Deelnemer

Ja heb in de showroom gekeken en zag daar wel usb en nog een opening om iets in te pluggen zitten, maar heeft dat invloed op de kachelknoppen dan? die waren niet anders of op andere plaats ( volgens mij dan )

@DeMeistah wrote:

Ik denk dat je zoiezo een andere middenconsole moet kopen zodat je je kachelknoppen ook kan verplaatsen etc.
          Ik heb vorige week mijn D besteld met dit navigatie systeem erin, alleen heb ik gezien dat ik dan ook 2 usb-poorten krijg op de plek waar normaal je asbak zit, krijg je deze usb poorten er dan ook los bij?

Jefkere

Hey Jan,

Kan je het niet even vragen aan Eugene van GM tuningparts?
            Ik veronderstel dat hij toch als verkoper zijn producten moet kennen…

Groetjes, Jeff ;)

jwvanyperen
            Deelnemer

Jeff,
              Natuurlijk heb ik het aan Eugene gevraagd, maar die kon me ook niet veel verder helpen :cry
              Dus dacht vraag het eerst even hier voor Eugene alles moet gaan uitzoeken.

jwvanyperen
              Deelnemer

Niemand?? :cry

ritchie72

@DeMeistah wrote:

Kunnen deze USB poorten niet bijvoorbeeld in het dashboardkastje worden geplaatst ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.