Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Iemand ervaring met Sebring COMPETITION ovaal 155/95?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 april 2013 om 07:44 #17257054
Goeienmoggu,
Ik wil deze week mijn uitlaat gaan overzetten, nu zit ik alleen te twijfelen.
Er ligt nu een Remus uitlaat onder maar ik wil graag een andere eronder hebben (Geluid valt beetje tegen).Ik heb nog een Sebring COMPETITION ovaal 155/95 liggen heeft iemand hier ervaring mee? wat voor geluid etc? (Alleen de einddemper)
Ook heb ik nog een andere uitlaat liggen (dubbele) kan alleen niet achter het merk komen, dit is overigens een Groep A uitlaat (Compleet van voor tot achter)Zou ik op de Groep A uitlaat systeem ook de Sebring eindemper kunnen leggen?
Tips en ideen zijn welkom (Remus uitlaat gaat ook uit de deur dus mochten er geïnteresseerden zijn PM me maar)
17 april 2013 om 09:00 #18126534ben bang dat er niemand ervaring mee heeft
17 april 2013 om 09:10 #18126535Ewoud94 wrote:ben bang dat er niemand ervaring mee heeftluister hier eens naar… :wub
http://www.youtube.com/watch?v=3uKHzlOEAeo” onclick=”window.open(this.href);return false;
bb
king:17 april 2013 om 09:13 #18126536kijk, klinkt goed.
17 april 2013 om 10:12 #18126537Nadeel: dat is een Alfa, met een compleet andere motor er voor en dus totaal niet te vergelijken.
Als je nou een videotje van een Kadett E, Tigra A of een Astra F had, dan zou het nog een beetje overeen kunnen komen, gezien die geleverd zijn met motoren die ook in Corsa B’s liggen.
Verder ben ik niet zo thuis in het assortiment van Sebring, maar als je een Groep-A systeem neemt, kan je daar niet zonder laswerk een Groep-N demper op zetten. Diameters zijn namelijk anders.
Groep-N is originele, af-fabriek, diameter en Groep-A is altijd groter (meestal 63,5mm of meer).17 april 2013 om 11:36 #18126538Met andere woorden in kan op een Groep-A Systeem geen Sebring demper monteren?
Is verder geen probleem want heb nog een bijbehorende dubbele einddemper ervoor liggen.
weet je ongeveer wat een losse eindemper van remus opbrengt? met uitlaat systeem erbij dus van voor tot achter17 april 2013 om 11:42 #18126539kun je lassen ..alles is pas te maken.
je groep a uitlaat met sebering demper..
ben benieuwd hoe dat klinkt.
bb
king:17 april 2013 om 11:48 #18126540@Ewoud94 wrote:
Met andere woorden in kan op een Groep-A Systeem geen Sebring demper monteren?
Is verder geen probleem want heb nog een bijbehorende dubbele einddemper ervoor liggen.
weet je ongeveer wat een losse eindemper van remus opbrengt? met uitlaat systeem erbij dus van voor tot achterAannemende dat die Sebring een Groep-N is, dan nee, dat past niet direct.
Met een verloopstuk, een haakse slijper en een las-apparaat kom je er verder wel natuurlijk.Maar dan vraag ik me af waarom je een Groep-N demper op een Groep-A systeem zou willen zetten.
Het hele doel van Groep-A is de grotere diameter en dus (in ieder geval theoretisch) betere doorstroming + vermogen.
Zonde om dat op het einde weer af te knellen met een Groep-N demper.17 april 2013 om 13:20 #18126541Het is ook niet de bedoeling om die demper op het Groep-A Systeem te zetten, ik vroeg me af wat het mooiste zou klinken, het beste en handigst zou zijn.
Ik heb bij het Groep-A Systeem een bijpassende demper die ervoor is gemaakt.
De Sebring uitlaat heb ik alleen los dus moet ik dus of verkopen of op een uitlaatsysteem bouwen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.