Iemand ervaring met Sebring COMPETITION ovaal 155/95?

Forumindex Forums Modellen Corsa Iemand ervaring met Sebring COMPETITION ovaal 155/95?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257054
    Ewoud94
      Lid sinds:
      11 April 2013

      Goeienmoggu,

      Ik wil deze week mijn uitlaat gaan overzetten, nu zit ik alleen te twijfelen.
      Er ligt nu een Remus uitlaat onder maar ik wil graag een andere eronder hebben (Geluid valt beetje tegen).

      Ik heb nog een Sebring COMPETITION ovaal 155/95 liggen heeft iemand hier ervaring mee? wat voor geluid etc? (Alleen de einddemper)
      Ook heb ik nog een andere uitlaat liggen (dubbele) kan alleen niet achter het merk komen, dit is overigens een Groep A uitlaat (Compleet van voor tot achter)

      Zou ik op de Groep A uitlaat systeem ook de Sebring eindemper kunnen leggen?

      Tips en ideen zijn welkom (Remus uitlaat gaat ook uit de deur dus mochten er geïnteresseerden zijn PM me maar)

      #18126534
      Ewoud94
        Lid sinds:
        11 April 2013

        ben bang dat er niemand ervaring mee heeft

        #18126535
        CORSA BB
          Lid sinds:
          13 November 2012
          Ewoud94 wrote:
          ben bang dat er niemand ervaring mee heeft

          luister hier eens naar… :wub

          http://www.youtube.com/watch?v=3uKHzlOEAeo” onclick=”window.open(this.href);return false;

          bb
          king:

          #18126536
          Ewoud94
            Lid sinds:
            11 April 2013

            kijk, klinkt goed.

            #18126537
            McKaamos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 December 2009

              Nadeel: dat is een Alfa, met een compleet andere motor er voor en dus totaal niet te vergelijken.

              Als je nou een videotje van een Kadett E, Tigra A of een Astra F had, dan zou het nog een beetje overeen kunnen komen, gezien die geleverd zijn met motoren die ook in Corsa B’s liggen.

              Verder ben ik niet zo thuis in het assortiment van Sebring, maar als je een Groep-A systeem neemt, kan je daar niet zonder laswerk een Groep-N demper op zetten. Diameters zijn namelijk anders.
              Groep-N is originele, af-fabriek, diameter en Groep-A is altijd groter (meestal 63,5mm of meer).

              #18126538
              Ewoud94
                Lid sinds:
                11 April 2013

                Met andere woorden in kan op een Groep-A Systeem geen Sebring demper monteren?

                Is verder geen probleem want heb nog een bijbehorende dubbele einddemper ervoor liggen.
                weet je ongeveer wat een losse eindemper van remus opbrengt? met uitlaat systeem erbij dus van voor tot achter

                #18126539
                CORSA BB
                  Lid sinds:
                  13 November 2012

                  kun je lassen ..alles is pas te maken.

                  je groep a uitlaat met sebering demper..

                  ben benieuwd hoe dat klinkt.

                  bb
                  king:

                  #18126540
                  McKaamos
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 December 2009

                    @Ewoud94 wrote:

                    Met andere woorden in kan op een Groep-A Systeem geen Sebring demper monteren?

                    Is verder geen probleem want heb nog een bijbehorende dubbele einddemper ervoor liggen.
                    weet je ongeveer wat een losse eindemper van remus opbrengt? met uitlaat systeem erbij dus van voor tot achter

                    Aannemende dat die Sebring een Groep-N is, dan nee, dat past niet direct.
                    Met een verloopstuk, een haakse slijper en een las-apparaat kom je er verder wel natuurlijk.

                    Maar dan vraag ik me af waarom je een Groep-N demper op een Groep-A systeem zou willen zetten.
                    Het hele doel van Groep-A is de grotere diameter en dus (in ieder geval theoretisch) betere doorstroming + vermogen.
                    Zonde om dat op het einde weer af te knellen met een Groep-N demper.

                    #18126541
                    Ewoud94
                      Lid sinds:
                      11 April 2013

                      Het is ook niet de bedoeling om die demper op het Groep-A Systeem te zetten, ik vroeg me af wat het mooiste zou klinken, het beste en handigst zou zijn.

                      Ik heb bij het Groep-A Systeem een bijpassende demper die ervoor is gemaakt.
                      De Sebring uitlaat heb ik alleen los dus moet ik dus of verkopen of op een uitlaatsysteem bouwen.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.