Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Iemand ervaring met deze lampen?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 januari 2013 om 18:47 #17254578
Hallo ik hem sinds kort xenon verlichting maar nog geen lenslampen en vroeg me af of iemand goede ervaringen heeft met een bepaald soort lenskoplamp??
ik heb deze gezien op internet maar ben er nog niet helemaal over uit:
Iemand toevallig ook deze op z’n corsa c?
17 januari 2013 om 19:07 #18097325Hallo
Ik heb de zelfde lampen in het zwart in me c met xenon 6000k
Ben er zeer tevreden over kwa past vorm en geen vocht er in en je kan makkelijk de stelmotoren
Over zetten van je oude koplampen voor de hoogte regeling wat nodig is voor apkVoordelen : goede pasvorm
Niet alteduur
Goedelicht opbrens
Makkelijk te monterenPs mijn koplampen zijn van het merk sonar maar weet niet als ze gelijk zijn met depo of zo
Mvg kevin
18 januari 2013 om 20:07 #18097326oke bedankt voor je info :thumb
Weet iemand ander nog het verschil tussen depo of dectane?? (dectane is 10 euro duurder dus neem aan meer kwaliteit of zit ik ernaast??) king:
19 januari 2013 om 00:48 #18097327@Patricorsa wrote:
oke bedankt voor je info :thumb
Weet iemand ander nog het verschil tussen depo of dectane?? (dectane is 10 euro duurder dus neem aan meer kwaliteit of zit ik ernaast??) king:
Dectane is wat bekender dacht ik geen idee maar zal heel weinig verschil in zitten. Alleen de echte betere zijn van pilot die ballasten zijn zeer stevig. Maar betaal je ook voor. Beter goedkoop setje pakken houden ook een goed lange tijd met 2 jaar garantie (dacht ik)
19 januari 2013 om 05:54 #18097328@Maikeltjeee wrote:
@Patricorsa wrote:
oke bedankt voor je info :thumb
Dectane is wat bekender dacht ik geen idee maar zal heel weinig verschil in zitten. Alleen de echte betere zijn van pilot die ballasten zijn zeer stevig. Maar betaal je ook voor. Beter goedkoop setje pakken houden ook een goed lange tijd met 2 jaar garantie (dacht ik)
volgens mij bedoelde de ts de lampenunits :hmmz
anyway, ik heb het niet zo op die goedkope xenon setjes, lichtbeeld en kwaliteit is mij te min. heb zelf pilot er in zitten, is zeker prijzig maar je komt er wel iedere apk zonder uitbouwen doorheen. (en je wordt niet tegen geseind op verblinding)
Autostyle heeft trouwens ook wel een goed setje (€50 goedkoper als pilot als ik met het goed herinner)19 januari 2013 om 09:27 #18097329Ja ik heb zelf ook xenon van pilot (6000k) maar bedoelde eigenlijk de lampunits haha want Depo en dectane lijkt wel hetzelfde (op het merk na)
21 januari 2013 om 16:41 #18097330HD HID Xenon van GM-tuningparts komt uit dezelfde fabriek als pilot….
99 euries heb nooit problemen gehad. king:
Lampen ben ik ook nog aan het zoeken, ben benieuwd..
21 januari 2013 om 17:10 #18097331Bij winparts zeiden ze dat de lampunit niet geschikt waren voor xenon, terwijl ze bij car fantasy zeggen dan juist wel kan.. (Winparts is van merk Depo en bij car fantasy van het merk dectane en deze is dan €10,- duurder) maar volgens mij is het dezelfde lampunit :wtf
21 januari 2013 om 19:28 #18097332iedere koplamp is geschikt voor xenon. vooral met werpertjes erin, vraag is. moet je ze aanpassen…
22 januari 2013 om 11:01 #18097333Ik zeg originele facelift/sport koplampen, prachtige lampjes en via duitsland voor een redelijke prijs te krijgen.
‘Iedere koplamp is geschikt’ > Inderdaad ALS je er lenzen in stopt wel!
Gewone projector koplampen met xenon, ZWAAR irritant…22 januari 2013 om 11:43 #18097334niet alleen irritant ook zeer gevaarlijk. heb al diverse keren ‘blind’ gereden.
Helaas begrijpen diverse sjonnies dat niet en proppen xenon er zo in… dat de popo ze nog niet van de weg plukt :thumbdown :puke22 januari 2013 om 18:12 #18097335@corsa14slow wrote:
niet alleen irritant ook zeer gevaarlijk. heb al diverse keren ‘blind’ gereden.
Helaas begrijpen diverse sjonnies dat niet en proppen xenon er zo in… dat de popo ze nog niet van de weg plukt :thumbdown :pukejuist ik heb al tijdje xenon erin zitten en weet dat verblindent is daarom wil ik ook andere koplampen haha ;)
(heb xenon voor meer licht gekocht,, maarja nu heb ik ze nog laag staan waar ik dus niks aan heb)22 januari 2013 om 18:58 #18097336@PyroNiels wrote:
Ik zeg originele facelift/sport koplampen, prachtige lampjes en via duitsland voor een redelijke prijs te krijgen.
‘Iedere koplamp is geschikt’ > Inderdaad ALS je er lenzen in stopt wel!
Gewone projector koplampen met xenon, ZWAAR irritant…Ik bedoelde natuurlijk gewone REFLECTOR koplampen. king:
22 januari 2013 om 20:48 #18097337haha ja heb je gelijk in :D
24 januari 2013 om 06:55 #18097338niet alleen sjonnies die je verblinden , maar is het jullie wel eens opgevallen hoeveel nieuwe auto’s er tegenwoordig rond rijden met verkeerd afgestelde xenon verlichting . Regelmatig dat ik half verblind wordt door xenon en dan blijkt het gewoon een auto van minder dan een jaar oud te zijn .
De xenon in reflectorlampen zouden ze onmogelijk moeten maken of iemand die het zo monteerd een half uurtje in de lampen laten kijken zodat ze voorlopig even niks meer zien , misschien snappen ze dan dat ze een ander wel kunnen laten verongelukken met hun streken .
24 januari 2013 om 15:48 #18097339Ik zou voor de aftermarket versie gaan van de facelift model koplampen.. Bij veel koplampen is het een probleem om de motorische afstelling werkend te krijgen, of moet je deze uit je oude slopen… deze zijn namelijk niet makkelijk over te zetten net zoals bijv. de astra G.
Vandaag even een mooi gesprek gehad Eugene (GM-tuningparts). Ik ga ook voor de OEM facelift koplampen voor de C. Puur voor hetzelfde feit. Ik wil niet achteraf uren bezig zijn met de elektrische afstelling, of problemen met de APK…
En ze zien er evengoed strak uit! :jerry
24 januari 2013 om 18:01 #18097340ja ik ben er ook over uit denk dat ik de facelit koplampen echt ga nemen
alhoewel deze ook wel geinig zijn:
Maar dat balkje erboven weet ik zonet nog niet wat ik ervan moet vinden
25 januari 2013 om 22:30 #18097341deze zouden moeten oplichten.. Ziet inderdaad wel geinig uit.
26 januari 2013 om 06:44 #18097342Gewoon lekker voor originele 3D koplampen gaan. Ik heb die angels er ook in gehad, 2 dagen , toen heb ik. Ze er weer uit gegooid. Om een aantal redenen
– licht beeld niet goed te krijgen
– stelmotoren niet goed gemonteerd krijgen
– allemaal draden aan de buitenkant van de koplamp van de angeleyes en streepie er boven
– en zelfde set xenon merk je duidelijk verschil qua licht opbrengst of je de angels heb of de 3D koplampen .
– licht opbrengst van de ringen en het streepie is bar slecht. Zodra je je dimlicht aan doet zie je er niks meer van. En de ringen worden pas zichtbaar Aalsmeer zo goed als donker is, en dus niet zoals de originel angels van BMWJe betaald wat meer voor die 3D koplampen maar ik heb er tot op de dag van vandaag geen slijtvast gehad en het staat ook beter naar mijn mening
En het is waar wat crossagek zegt. Ook nieuwe auto’s hebben verkeerde afstelling van de xenon, met name de Toyota prius, en nieuwe BMW 1 serie vanaf 2012 ( de facelift ) em zo zijn er nog een aantal andere auto’s die dit ook hebben
26 januari 2013 om 16:23 #18097343ik heb ze ook besteld dus over kleine 2 weken heb ik ze er ook in zitten :D kan niet wachten want heb de xenon nu heel laag staan en das kut voor mij en ook voor de tegenliggers ;)
26 januari 2013 om 18:56 #18097344Wanneer je ze er in hebt zitten mag je m’n tegenligger zijn, tot die tijd wil ik je niet tegenkomen :jerry :jerry :jerry :jerry
27 januari 2013 om 01:11 #18097345Haha niet in de buurt van winterswijk komen :angel
27 januari 2013 om 10:04 #18097346dat ligt (gelukkig) niet om de hoek ;) :jerry :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.