Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › iemand ervaring met deze downpipe/sportcat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 februari 2012 om 15:51 #17241832
hee trotse eigenaren,
het kriebelt weer dus ik ben aan het kijken voor een upgrade van mijn uitlaat. nu zag ik op txautosport deze
http://www.txautosport.co.uk/3–76mm-sports-cat-downpipe-astra-zafira-gsi-sri-opc-coupe-turbo-277-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
zijn er mensen die hier mee rijden en wat de ervaringen zijn
pasvorm/apk/geluid/vermogenswinst
staat dat hij gewoon door de apk komt. (wel de engelse te verstaan)
prijs vond ik niet onaardig. als ik er dan via ebay een milltek setje achterplak (middendemper/tussenstuk/einddemper) ben ik weer klaar.ik hoor graag van jullie
greetz dikkeminne
16 februari 2012 om 19:20 #17923584Heb m eronder zitten.
Ik kreeg de flens niet dicht en er is een originele flens in de plaats voor gelast.
Materiaal is geen echt rvs en het is zeer dunwandig helaas.
16 februari 2012 om 22:30 #17923585goedkoop is dus weer duurkoop. dank je voor je reactie.
dan maar ff doorsparen voor een milltek
of zijn er nog andere goede opties?? en waar te bestellen.16 februari 2012 om 22:47 #17923586Contact opnemen met Andre Botter,
die maakt alles zelf en de prijs is echt netjes :thumb16 februari 2012 om 23:07 #17923587Puur toeval…
Ik heb vanavond ook die downpipe eronder geschroefd.
Ik krijg ook de flens onder de turbo niet dicht met de v-klem.
Bovendien vind ik dat het gedeelte bij het flexibel stuk ook erg laag onder de auto hangt.
De flens naar de middendemper is ook hopeloos, die is ook niet goed dicht.
Baas, heb je op bijde flenzen een andere geplaatst? En kom je ook zo laag uit bij het flexibel stuk?Ik baal als een stekker! :swear
Mvg matty
16 februari 2012 om 23:43 #17923588Ja bij mij hing ie ook vreemd laag……. ondertussen is al bijna heel de downpipe vervangen door mn “tuner”, alleen t flex stuk en en bochtje omhoog zijn nog van TX !
Flens van downpipe naar middendemper gaf geen problemen trouwens.17 februari 2012 om 11:40 #17923589de originele flens is toch niet van rvs?
Ik ga het spul volgende week na laten kijken, en dan laat ik het helemaal goed aanpassen.
Het is waardeloos hoe het nu zit.
Mvg17 februari 2012 om 12:19 #17923590ik zat hier ookal naar te kijken maar had zo me twijfels. en nu ik dit lees ga ik gewoon ff doorsparen voor een volledig systeem bij courtenay vandaan.. dan maar 1400 euro neerleggen
17 februari 2012 om 12:47 #17923591Originele flens bij de turbo is geen rvs inderdaad.
@Dion, ik zou voor een 3″ friedrichs gaan, das gewoon goed spul.17 februari 2012 om 13:05 #17923592ik zal et in gedachte houden, bedankt
17 februari 2012 om 21:27 #17923593Heb je de 200 cell sportkat er ook niet meer onderzitten? Of heb je die wel behouden… Ik hoop dat die zijn werk wel doet ivm apk.
Dinsdag ga ik ermee naar m’n garage om te kijken of we er nog wat van gemaakt kunnen krijgen.18 februari 2012 om 00:44 #17923594Ik rij met een regelbare klep in de uitlaat, volledig open is de doorlaat 2,75″ (3″ buiten) en dicht is de doorlaat 45mm.
18 februari 2012 om 10:03 #17923595Werkt dat bij de CO meting?
Of is dat voor het geluid…18 februari 2012 om 12:16 #1792359618 februari 2012 om 12:33 #1792359718 februari 2012 om 18:03 #17923598Ik rij met 3 inch friedrich met 200 cel katalysator en geen problemen met apk.
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het metaal.
Heb de systeem met 2 dempers omdat ik ook comfort wil.
Het geluid is mooi diep/zwaar zonder dat het storend is.19 februari 2012 om 15:05 #17923599@predator
heb je misschien een linkje waar ik deze kan vinden??
alvast bedankt voor je moeite19 februari 2012 om 15:22 #17923600http://www.friedrich-motorsport.de” onclick=”window.open(this.href);return false;
26 februari 2012 om 20:10 #17923601@Baas J. wrote:
Originele flens bij de turbo is geen rvs inderdaad.
@Dion, ik zou voor een 3″ friedrichs gaan, das gewoon goed spul.Friedrich is ook gewoon chinese rotzooi.
Er hebben al meerdere mensen motorschade gehad door de spruitstukken van hun.
En de uitlaten scheuren nog al eens door midden.26 februari 2012 om 21:31 #17923602mn broertje heeft er ook een li + re uitlaat gekocht voor zijn vectra gts 3.2 en past ook niet helemaal lekker de rechter einddemper moet
anders gelast worden, die steekt 5cm te ver uit. ik ga er ook niks kopen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.