iemand die dit kan fixen/repareren? (zie foto’s)

Forumindex Forums Modellen Calibra iemand die dit kan fixen/repareren? (zie foto’s)

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    inayat
    Deelnemer

Vandaag na lange tijd weer met hele gezin in de Calibra.
      Normaal rij ik alleen. Maar waar ik niet op gelet had, was dat de Calibra nu een beetje lager ligt met 4 mensen erin.
      Dus bleef bij het parkeren ergens achter hangen, waar ik normaal geen probleem mee heb.

Resultaat, linker kant ophanging van de achter bumper beetje los.
      Man ik was gelijk niet meer te pruimen, altijd zo zuinig en dan gebeurt er zoiets lulligs.
      Duurde wel even voor ik afgekoeld was.

Ben op zoek naar iemand in de buurt van Rotterdam/Den Haag e.o, die dit voor me kan repareren tegen een kleine vergoeding.
      kan wel naar een normale garage gaan maar heb liever iemand die dit eerder heeft gedaan of er echt kennis van heeft.

Kan hier posten of via PB.

Mvg,

Inayat

Maurice89
      Deelnemer

Is dit niet simpel op te lossen door zo’n andere strip erin te doen? Waar je bumper aan vast hangt.

inayat
        Deelnemer

@Maurice89 wrote:

Is dit niet simpel op te lossen door zo’n andere strip erin te doen? Waar je bumper aan vast hangt.

Om eerlijk ze zijn heb ik hier geen verstand van. Maar als iemand zo kan zien wat het probleem is of hoe ik het makkelijk kan repareren,
          dan hoor ik het graag.

InjectTheVenom
          Deelnemer

Het ziet er uit alsof die plastic dingen waar de bevestigingsschroef van de strip in gaan los geript zijn, dnk dat als je dievervangt voor nieuwe (viltringen alsjeblieft weg donderen anders heb je zo weer rotterij!) het opgelost zou moeten zijn. Is de bumper ook van zijn onderste steunen af gerukt?

inayat
            Deelnemer

@InjectTheVenom wrote:

Het ziet er uit alsof die plastic dingen waar de bevestigingsschroef van de strip in gaan los geript zijn, dnk dat als je dievervangt voor nieuwe (viltringen alsjeblieft weg donderen anders heb je zo weer rotterij!) het opgelost zou moeten zijn. Is de bumper ook van zijn onderste steunen af gerukt?

Ja onderste steun is ook los.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.