Iemand deze gezien

Forumindex Forums Modellen Manta Iemand deze gezien

• Dit onderwerp is leeg.
24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    yosemite sam

tja das zonde hé

http://www.youtube.com/watch?v=Bb7K5vePrHw
      hij was voorzien van een 400 blok, dynamosteun was helaas afgebroken na de botsing.
      interieur was blauw met grijs zoals de auto zelf, wagen is gestolen van de opkoper toen.

Anoniem

inderdaad erg zonde

mantadevil
        Deelnemer

zonde mooie manta
          klepspoiler niet echt mijn smaak
          manta gestolen en toen in de prak gereden ???

yosemite sam

nee helaas zelf gedaan, aangereden door iemand die aan het inhalen was.
            kon niet verder uitwijken, meneer zat te bellen en bleef op me afkomen rijden.
            helaas bleek het een zoon van de plaatselijke diender hier in het dorp te zijn, nadat er zeg maar wat gerommeld was met de schuldvraag is de wagen bij de opkoper verdwenen.
            auto is incl ambulance gestolen uit de garage, ambulance is terug gevonden manta nooit meer.
            de wagen was als nog nodig voor onderzoek in schuldvraag, aangezien hij niet meer is terug gevonden ben ik veroordeeld wegens roekeloos rijgedrag.
            de rechter vond dat iemand die zo’n wagen heeft ook er zo hard mee rijdt en dus de botsing had kunnen voorkomen.

Anoniem

nog steeds wel n mooie sloper
              voor 2000 kom ik hem wel halen;)

maar wel erg als je zo van je wagen afscheid moet nemen:thumbdown:o:o:o

yosemite sam

2000 is al meer als ik er voor kreeg, ik heb 800 euro gehad en zou de rest van de verzekering krijgen.
                maar die besloot niet uit te betalen, ondanks dat ik hem moest verkopen aan de opkoper zodat ik de rest van de verzekering zou krijgen.
                ze roepen dan dat ik door roekeloos rijgedrag naar mn geld kan fluiten, en hij was sinds 3 dagen getaxeerd na 5 jaar bouwen dus dan willen ze niet echt betalen.

mantaray
                Deelnemer

kwam die motor bij biesheuvel vandaan ?

Anoniem

zoooooo

das mooi klote
                    en nergens wat te verhalen
                    dit kan toch helemaal niet?????????????
                    de dag waarde als wrak ligt al hoger dan die 800

waar is het wrak heen gegegaan dan???

yosemite sam

klopt kwam idd bij biesheuvel vandaan.

ja ik vond 800 ook weinig maar van de verzekering moest ie worden verkocht, het verschil zouden ze dan bijleggen.
                      waar ie naartoe is gegaan geen idee, de opeldealer heeft het geregeld.

Anoniem

hmmm verhaal rammelt aan alle kanten

ik denk dat ik er een rechtzaak van zou maken
                        een verzekering kan jou nooit verplichten om jou auto te verkopen:o
                        in overleg is dat wel mogelijk
                        maar zomaar zonder meer jou wagen verkopen????

geloof nooit dat dat maar zo kan:o:thumbdown:thumbdown

mantadevil
                        Deelnemer

tis toch zo dat je het wrak houden mag ,dan trekken ze wat van het uit te keren schade bedrag af

wel heel raar dat deze zomaar ineens verdwijnt ,maarja 800 euro en dan te weten dat er een 400 blok in ligt
                          dit zaakje stinkt denk dat er iemand blij is nu met de moter en delen ,zoyu het er niet bij laten zitten

streamline

Echt zonde dit:o,
                            Als ik je verhaal zo lees zou ik zeggen dat de plaatselijke diender incl familie hier wel iets vanaf weten,
                            Wel een hele aparte samenhang dit:hmmz

Anoniem

een zeer boeiend verhaal met een creepy einde :cry

dacht dat als ik niet fout ben gegaan, ik het hogerop ging zoeken,
                              niet zozeer om de auto, maar om het recht terug te halen :swear

bij winst krijg je terechte schadevergoeding voor je wagen,
                              en de rechtzaak kosten worden verhaald op de veroorzaker.

ervan uitgaande dat het verhaal klopt van jou kant ;)

zou bij onschuld zekers nog een poging wagen,
                              ook is het maar alleen om je recht en gelijk terug te krijgen,
                              want die lijkt me duidelijk zijn ontnomen door de rechter,
                              door met een uitspraak te komen:

die vond dat iemand die zo’n wagen heeft ook er zo hard mee rijdt en dus de botsing had kunnen voorkomen

btw: tenzij met bewijzen aan te tonen was dat je idd te hard hebt gereden :hmmz

Keesjr
                              Deelnemer

Heb ‘m wel eens bij biesheuvel zien staan, erg mooi ding.
                                Heel dat verdwijnen van je manta is wel heel vaag gegaan, ben je flink mee genaaid zeg :swear

Ghanz
                                Deelnemer

:o

:cry:cry:cry…..

kadeddilac
                                  Deelnemer

Beetje een vreemd verhaal..

Roekeloos rijgedrag, dat is geen juridische term. Gevaar of hinder veroorzaken wel, het beruchte artikel 5.

Een rechter kan je daar nooit op veroordelen, met als bewijslast een uitgebouwde klassieker die in de prak ligt:hmmz

Zonde van de Manta, dat staat dan weer wel als een paal boven water.

TonSR

technisch gezien,aangaande wat je verteld kan je niet veroordeeld worden op het vermogen van het voertuig,dan zouden de meeste bolide eigenaren
                                      al fout zijn als er wat gebeurd.een veroordeling moet berusten op
                                      feiten en omstandigheden en niet wat ik opmaak uit jouw verhaal
                                      aangenomen dat er veel vermogen dus je zal wel enz.dit zijn dus geen feiten
                                      ook geen omstandigheden. de rechter neemt aan dat.en daar kan geen enkele rechtspraak op worden gebaseerd.zou dus zeker beroep aan tekenen
                                      en mogelijk je rechtsbijstand inschakelen.
                                      dan het volgende,geen enkele verzekeringsmaatschappij kan jou
                                      dwingen de restanten van je auto te verkopen echter als jij besluit
                                      dat je het wrak wilt houden zullen ze de waarde van het uit tekeren bedrag in mindering brengen dus ook de verzekerings maatschappij gaat hier in de fout
                                      en wat betreft de taxatie waarde ,dus de reele waarde van het voertuig
                                      daar kunnen ze nooit omheen en ik zou dit ook zeker bestrijden mits
                                      het wel een erkend taxateur bureau is.en de taxatie waarden gelden voor 2 jaar.nu vertel je dat de manta in zijn geheel verdwenen is , gestolen
                                      riekt het op moet willige verdwijning van bewijslast .
                                      deze hele zaak ruikt naar samenspan en oplichting en ik zou alles uit de
                                      kast trekken wat er in mijn vermogen ligt om dit tot de bodem uit te
                                      zoeken.
                                      vgr tonsr.

ben-limo-16v

origineel gepost door streamline
                                        Echt zonde dit:o,
                                        Als ik je verhaal zo lees zou ik zeggen dat de plaatselijke diender incl familie hier wel iets vanaf weten,
                                        Wel een hele aparte samenhang dit:hmmz

Ook mijn eerste gedachte.

Sheto

srry wie zat te bellen tijdens het rijden?

volgens mij mag dat niet en dat kan je bewijzen door gegevens op te vragen bij de provider

mantaray
                                          Deelnemer

ik heb bij biesheuvel een klein stukje van het verhaal ooit gehoord maar volgens mijn is dit al een aantal jaren geleden gebeurt ??? maar het vehaal rammelt aan alle kanten in iedergeval mocht je er ooit werk van gemaakt hebben dan gaan er zeker koppen rollen . Een verzekering die niet uitkeert omdat de auto pas 3 dagen getaxeert is , is zo wie zo een belagelijk verhaal je bent een overeenkomst aangegaan en ik ken geen maatschapij die in de voor waarde heeft staan dat er pas na enige tijd na taxatie uitgekeert gaat worden , slechter is het verhaal van pas geleden dat een manta verongelukt een paar dagen voor de taxatie dan heb je pas een probleem Maar goed jij bent in iedergeval flink opgelicht en een hoop geld armer zeer spijtig manta zag er zeer goed uit en uiteraardt een schitterende motor !!!!

manta_dennis
                                            Deelnemer

:o:o:o zonde van zo’n mooie manta.
                                              heb de manta nog nooit eerder gezien.

yosemite sam

klopt het is al een een paar jaar geleden gebeurt, maar ben er nog steeds mee bezig.
                                                de verzekering beroept zich op zn recht tot niet betalen, nieuw onderzoek is niet mogelijk aangezien de manta van de aardbodem is verdwenen.
                                                de rechter vroeg mij bij het binnekomen al of die blauwe straatracer van mij was, leek me toen al duidelijk dat ie niet op mijn hand was igg.

TonSR

de rechter heeft met deze opmerking zijn eigen in zijn vingers
                                                  gesneden deze opmerking houdt in dat hij bevooroordeeld is
                                                  en jij al bij voorbaat veroordeeld ben.ik weet niet of je bij deze rechter
                                                  ook een advocaat aan jou kant had staan dan had deze daar
                                                  direct op in moeten springen,als de advocaat dit niet heeft gedaan
                                                  dan heeft hij mijns inziens staan te slapen.
                                                  vgr tonsr.

The_Undertaker
                                                  Deelnemer

Wat Ton zegt, klopt. Een rechter moet ten alle tijde onpartijdig zijn, en zich daar ook naar gedragen. Die uitspraak getuigd niet van enige proffesionaliteit…

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
                                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.