iemand deze corsa nog wel eens gespot? Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › iemand deze corsa nog wel eens gespot? Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 28 mei 2010 om 13:06 #17221753 Anoniem Lid sinds:1 January 1970 tjah titel zegt eigenlijk alles al was gewoon nieuwschierig of iemand deze corsa nog wel eens gespot heeft of kent ding ongeveer n jaartje geleden ingeruild in brabant op n b vec station;) rdw site chekken heb ik uiteraard al gedaan zo te zien is die na de inruil vlot verkocht en nog steeds van die eigenaar / eigenaresse;) 28 mei 2010 om 17:49 #17679719 corsageak Lid sinds:28 October 2009 hij komt me bekend voor:p heb m wel is zien rijden. volgensmij staat hij ook op dit forum. corsageak Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen