Iemand bekend met deze aanbieder?

Forumindex Forums Overige Op-Com Iemand bekend met deze aanbieder?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    DVO
    Deelnemer

is er iemand toevallig bekend met deze site http://www.AutoWolf.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
      er staat ook een uitlees set(soort Op-com) op,voor €30,-
      2 jaar garantie,maar ken heel deze site nog niet.

groothuis27
      Deelnemer

volgens mij heb ik al eens met ze er over gemailt , maar mijn astra H [ 2005 ] kon ik volgens hun er niet mee doen !
        heb onder tussen een andere set gekocht [ opcom kabel + china clown software ] , heb hem wel op de laptop geinstalleerd maar nog niet aangesloten gehad .
        was €39.99 heb gelijk ook een vag-com [ dus voor vw enz. ] laten mee komen .
        heb begrepen dat z’n setje als die ik heb met china clown software perfect werkt .

DVO
        Deelnemer

@groothuis27 wrote:

volgens mij heb ik al eens met ze er over gemailt , maar mijn astra H [ 2005 ] kon ik volgens hun er niet mee doen !
          heb onder tussen een andere set gekocht [ opcom kabel + china clown software ] , heb hem wel op de laptop geinstalleerd maar nog niet aangesloten gehad .
          was €39.99 heb gelijk ook een vag-com [ dus voor vw enz. ] laten mee komen .
          heb begrepen dat z’n setje als die ik heb met china clown software perfect werkt .

Oke dan,
          ik zal maar ff verder kijken,want de Op-Com set die ik had deed het niet meer.
          ga wel een andere bestellen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.