Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Identiteitsonderzoek astra g GOED NIEUWS !!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 november 2013 om 20:35 #17262034
beste opel rijders
morgen moet in naar het rdw in Amsterdam voor een Identiteitsonderzoek van de astra
vanwege dat er ooit niet door mijn ! door het chassisnummer is geboord
waar door hij nu niet apk gekeurd kan worden/
en als dat alles klopt slaan ze er een nieuw chassisnummer in.
en dat voor 92 euro :wtf :wtfnu is mijn vraag wat kan ik morgen om 8 uur verwachten ?
en is er iemand die dit all eens gehad heeft ?
en hoe lang gaat dit ongeveer duren ?ik weet dat deel 3 ook mee moet moet ik nog iets mee ?
michel
21 november 2013 om 06:25 #18194222Volledige kentekenbewijs moet je bij je hebben.
Ze gaan kijken of die stiekum toch niet is omgekat. Als ze geen rare dingen vinden slaan ze een nieuw nummer in op een andere plek.Hierdoor moet je vaak ook een nieuw kentekenen papieren aanvragen omdat de lokatie veranderd van het nummer.
Maar dat vertellen ze je ter plekke. Hangt ervan af waar ze het nummer opnieuw inslaan.
Succes en laat ff weten hoe het is afgelopen.
21 november 2013 om 09:49 #18194223GOED NIEUWS !!!!
ik heb weer een goed chassisnummer !
het stelde niets voor king: :D :D
de besteman keek even met een vergroot glas naar het oude nummer en vond het er goed uitzien dus op zoek naar een nieuwe plek.
dat duurde nog het langste van allemaal wand hij had een recht stuk plaat nodig maar uit eindelijk zit hij nu bij de achterbank.en het klopt ik krijg nieuwe papieren en duurt +- 5 werk dagen
michel
21 november 2013 om 10:15 #18194224Mag ik me afvragen hoe iemand het voor elkaar krijgt om een gat te boren in het chassisnummer?
Maar goed dat die is goedgekeurd. Da’s weer een zorg minder :thumbup
21 november 2013 om 10:18 #18194225gewoon van onderaf en niet nadenken.
zo moeilijk is het boren van een gaatje niet21 november 2013 om 10:22 #18194226@theunm wrote:
gewoon van onderaf en niet nadenken.
zo moeilijk is het boren van een gaatje nietJa, van onderaf natuurlijk.
Valt een beetje onder dezelfde categorie als een parker van onderaf in je reserveband zetten om een hitteschild vast te zetten. Of nog erger, in je brandstoftank. Beiden al een keer iemand zien doen…
21 november 2013 om 10:41 #18194227ik denk dat het gaatje er in zit om het water weg te laten lopen.
ik had daar in de buurt wel water staan als het had geregend
anders is het echt dommichel :D
21 november 2013 om 21:36 #18194228ik heb mij wijs laten maken dat de chassisnummer op 3 plaatsen wordt aangebracht door de fabrikant. er zitten er 2 verborgen zodat omgekatte auto’s te identificeren zijn.
uit ervaring weet ik dat er op een vw transporter 1 achter de voorruit zit. 1 bij de passagiers stoel en 1 achter het dashboard. en niet te vergeten staat het ook in het geheugen van de ecu.
dus op 1 plaats een nieuwe nr slaan is volgens mij allen maar verwarrend :hmmz
21 november 2013 om 22:43 #18194229bij heel veel oudere voertuigen is er maar 1 nummer.
en deze locatie staat vermeld op je papieren.ik moet binnenkort ook het nummer opnieuw laten inslaan van mijn classic mini..
:swear :swear :swear
21 november 2013 om 23:21 #18194230Oke, :sleeping ik dacht het nr was veranderd. als ik het goed begrijp is alleen de positie veranderd.
@okkie-001
nog gefeliciteerd met je nieuwe apk. :jerry22 november 2013 om 08:18 #18194231Het klopt het nummer is het zelfde gebleven aleen de plaats is anders.
En de keurings meester zij dat hij er maar 1 keer in staat in deze autoMichel
Verstuurd van mijn HTC One SV met Tapatalk
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.