i500 achterbumper lip….

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum i500 achterbumper lip….

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    mooiwark

ik ben al een tijdje op zoek naar een achterbumper lip van een i500… weet iemand hoe ik deze kan bestellen… de irmscher site wordt ik ook niet veel wijzer van….

gr roland

Anoniem

Ben ik ook naar op zoek geweest! Ben er achter gekomen dat irmscher ze in iedere geval niet meer maakt/levert. Dus misschien via ebay/marktplaats.

sjouke
        Deelnemer

dealer kon ze altijd leveren … misschien ligt er nog ergens een op de plank in een magazijn ;)

sw_reijnders
          Deelnemer

daar ben ik dus ook zo nu en dan eens naar aan het kijken :angel

maar ik ben deze tegen gekomen.
            Het is geen originele, maar een polyester immitatie.
            http://cgi.ebay.nl/VAUXHALL-VECTRA-B-REAR-BUMPER-SPOILER-SKIRT-VALANCE-/130416616521?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM

In engeland ben ik nog wel een webshop tegen gekomen die een originele had . . . maar die was 350 euro ofzo . . . nou in nog geen 350 jaar dat ik die ga kopen!!!

fast cow
            Deelnemer

dan heb ik toch geluk gehad, kheb een compete i500 achterbumper met een klein beetje schade (aanhanger scheef aangekoppeld) gekocht voor €40,- je kan het beste elke dag ff op mp en ebay kijken.

mooiwark

tja die imitatie is wel goedkoper…. maar dan is er nog altijd een kans dat hij niet goed past… en voor 350 euro koop ik een sport editon bumper nieuw, dus dat is dan ook nog een optie…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.