hulpveren

Forumindex Forums Modellen Astra hulpveren

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250699
    Botho
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Hallo heren, ik heb onder mijn astra een ghetto verlagingsset zitten..Alleen korte hulp veren dus…Die zaten er al onder toen ik hem kocht. Nu heeft een mede forum gebruiker mij gelukkig weer van originele hulpveren voorzien. Nu is mijn vraag weet iemand een adresje waar ik die kan laten monteren?? Ik hoor hier bij lokale garage’s bedragen van 220 tot 350 euro.
      Is dit echt zo’n tijdrovende dure klus??

      #18049355
      TheGeneral
        Lid sinds:
        21 February 2010

        Normaal plaatsen van hulpveren is niet echt veel werk tenminste als we over hulpveren praten voor de achter as. die er voor zorgen dat je auto niet als een zak aardappelen over de weg schuurt zodra er een beetje belading in zit

        #18049356
        dion87
          Lid sinds:
          22 August 2011

          vind die prijs die je aangeeft echt overdreven.

          ik heb laatst nog me veren vervangen met me maat, maar waren hooguit anderhalf uur bezig met het juiste gereedschap

          #18049357
          Botho
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 May 2009

            Ja dat vond ik dus ook een zeer overdreven prijs..Het betreft trouwens wel alle vier de veren. Zowel voor als achter dus. Ze doen de schatting gebaseerd op 2 tot 3 uur werk..Ben blij dat jij het ook te gek voor woorden vind want begon al aan mezelf te twijfelen :-)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.