Hulp/monteur gezocht voor vervangen Wervelkleppen Z22YH

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Hulp/monteur gezocht voor vervangen Wervelkleppen Z22YH

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17268473
    r_kluft
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 June 2005

      Beste iedereen,

      Al ruim een jaar heb ik last van het vastzitten van de wervelkleppen van mijn Z22YH. (met nu 65.000km op de teller)
      Tot nu toe hielp het af en toe handmatig verschuiven van de kleppen redelijk om de boel gangbaar te maken en het verbruik acceptabel te houden en heb de inlaat door de dealer al een keer laten reinigen.

      Maar nu is het tijd om de boel eens te laten fixen.
      Dus een offerte opgevraagd bij de dealer en die komen met een whopping 1000€ :fy1

      Helaas ben ik niet handig genoeg om het zelf te fixen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die mij daarmee kan helpen.

      Heeft iemand een adresje of kan iemand mij hiermee helpen?

      Alvast bedankt.

      #18256312
      gose91
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 November 2013

        CarloAstra, een klant!

        Die meneer doet regelmatig dit soort dingen voor forumleden. Hij zit voor jou op een kwartiertje rijden (als je tenminste nog 120 haalt)

        #18256313
        Corsa_B_66
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 February 2007

          Idd, stuur CarloAstra een prive bericht, deze kan je vast hierbij helpen. Is laatst nog bezig geweest met wervelkleppen voor een Signum zie topic met fotos viewtopic.php?f=6&t=187092&hilit=wervelkleppen

          #18256314
          Timothydevisser
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 June 2014

            Carlo is een geweldige monteur check anders mijn topic dan zal je er wel achter komen dat hij goed werk leverd !!!

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.