hulp omgeving alkmaar

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum hulp omgeving alkmaar

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    henkie

Hoi,

Sinds een paar dagen stotterd mijn vectra c 2.2 benzine uit 2002 (z22se) als hij opstart net of ie inhoud en als je gas geeft voeld het als of een cilinder niet mee draait, het motor lampje brand en knippers als je dan gas geeft,

Als ie iets warmer is dan gaat het wel weer en dan is ie bijna als normaal.

Motor uitgelezen en code is p0300 meedere onstekkings fouten.

Monteur denkt dat het de bobine is.

Voor dat ik zo duure aanschaf doe is er iemand in de buurt van alkmaar met de zelfde auto, mijn vraag is of we dan de bobine rail even op mijn auto mag zetten om te kijken of dat het echt is.

Het kost je maar 15 minuten, bobine zit met 4 schroeven vast boven op de blok. Ik kom dan naar je toe.

Gr

Henk

tim106gti

Bobine zou je ook onder het rijden moeten merken.

Mijn Z22SE heeft dit sporadisch. Alleen bij heel vochtig weer als ie een nacht of meerdere dagen dagen in de regen heeft gestaan. Bij het starten lijkt het idd of er een cilinder niet mee doet. Na rustig oprijden is dit na een halve minuut over. Ik heb de wagen inmiddels 8 jaar en dit heeft ie vanaf het begin gedaan. Niks aan de hand.

henkie

Gaat bij jou je motorlampje ook knipperen, en als je weer bij een stoplicht komt dat ie weer moeite heeft met optrekken?

tim106gti

@henkie wrote:

Gaat bij jou je motorlampje ook knipperen, en als je weer bij een stoplicht komt dat ie weer moeite heeft met optrekken?

Nee, geen motorlampje. Duurt bij mij ook slechts een tien of twintigtal seconden. En zoals gezegd erg sporadisch en alleen bij hele vochtige omstandigheden.

Remcovectra
            Deelnemer

hoi,

ik lees nu pas je bericht.
              ik heb een vectra 1.8 uit 2004 weet niet of dat hetzelfde is? maar ik woon in alkmaar en wil best ff helpen. (mocht het probleem nog net opgelost zijn.)
              gr remco

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.