Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Hulp nodig met Xenon kit!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juli 2011 om 18:53 #17900390
Als je minimaal 8 berichten nodig heb om de juiste draden te vinden heb je volgens mij ook niet zoveel sjoegge van electronica, of anders ligt het aan het onvermogen om logisch te denken en doen.
Maar uit je antwoorden begrijp ik dat dat wel meer het geval is.28 juli 2011 om 19:02 #17900391:jerry en Amen!!
28 juli 2011 om 19:07 #17900392Ik had verwacht dat ik een vn de jongere onder ons was,maar dit kat en muis spel laat ik me niet in mee slepen,dus mijn vorige reactie was iets te overdreven,maar mensen moeten me normaal aanspreken,en niet zo “achterlijk” als betrokkene deed,en over centen gaan beginnen,terwijl zijn centen naar mij gaan.
En dan nog niet te beginnen met wat voor telefoon die foto is genomen,dus centen kom ik niet te kort,dus graag als je niks weet,mondje dicht aub
Maar goed,een andere unit? Dus dan kan deze er weer uit of hoe moet ik dat zien?
Thankx28 juli 2011 om 19:15 #17900393dat zie je goed..deze units die je nu hebt eruit en dan projectorunits erin doen..dan krijg je mooi niet verblindend licht mee.
bij mij zaten ze er al standaard in..maar zoiets moet je iig hebbeno ja dit is voor een corsa c..maar voor een b zijn het dezelfde lenzen
en je mag me toch eens uitleggen hoe ik jou loon betaal hahaha
28 juli 2011 om 19:24 #17900394Iemand een link van zo’n units dan?
28 juli 2011 om 19:25 #1790039528 juli 2011 om 19:54 #17900396hoop je niet tegen te komen op de weg…
keer gelijk om om achter je te rijden op 30 meter afstand…
dan heb ik mijn normalen lichten al aan (xenon, met juiste units)
daarbij zal ik mijn mistlicht aanzetten (xenon)
en even grootlicht aandoen (ook xenon)schaf gewoon voor een paar tientjes de juiste units aan en iedereen is blij…
en zoals ik het opmaak met “jullie betalen mijn loon”
ben je of ambtenaar en een smerige uitkerings proviteur…..28 juli 2011 om 20:10 #17900397@CorsaSport90 wrote:
Hey,
Ik heb een HID Xenon Lamp-System (8000K),en heb hem vandaag gemonteerd.Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik Hey nu ook niet zo een geweldige manier van aanspreken vind, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen. Maar goed ik word er niet onredelijk van in mijn antwoorden.
Waar ik meer mee zit is het feit dat je er schijnbaar nog al trots op ben dat ik/wij en/of de maatschappij jou van centen voorziet(n).
Als daar een reden voor is bijvoorbeeld arbeidsongeschikt o.i.d. heb ik daar geen moeite mee hoor.
Maar bij jou komt het over dat het een bewuste keuze is, of zou de oorzaak ook kunnen zijn jouw opvliegende karakter en domme antwoorden. Want dat zal je natuurlijk niet alleen hier op het forum zal doen.
Dan wens ik je veel succes in je verdere leven.Verder zou ik het op prijs stellen dat je geen persoonlijke berichten zoals onderstaand meer naar mij stuurt want dat bevestigd mijn vermoeden. Mijn antwoorden staan hieronder
ten 1e ben ik niet je vriend
ten 2e gebruik ik bij oudere mensen U ipv jou
ten 3e is het ( werkwoord ) herinneren en niet herrinere
ten 4e wil ik niet uberhaupt niet met je spreken@CorsaSport90 wrote:
Onderwerp: Hulp nodig met Xenon kit!!!
@jwvanyperen wrote:
Als je minimaal 8 berichten nodig heb om de juiste draden te vinden heb je volgens mij ook niet zoveel sjoegge van electronica, of anders ligt het aan het onvermogen om logisch te denken en doen.
Maar uit je antwoorden begrijp ik dat dat wel meer het geval is.Wat kom jij praten vriend,kan me niet herrinere dat ik jou wat heb gevraagd,ben je niet opgevoed met manieren?Pas spreken wanneer men dat aan jou vraagt.
Ik hoop voor jou en de medeweggebruikers dat het licht op de corsa goed komt, want zelf ben je het volgens mij niet.
Opel Corsa 1.4i 8v – Xenon –29 juli 2011 om 12:54 #17900398Sommige hier zijn kleine kinderen,iemand op een bepaalde toon aanspreken,en dan verwachten dat je een netjes antwoord terug krijgt,nou dat hoef je van en ongetwijfeld meerdere mensen niet te verwachten.
En dat over die centen,het is een bewustekeuze ja,maar vraag me af en toe waarom ik als er stront aan de knikker is voor zo’n mensen op moet komen,als ze zo stoer kennen reageren,kunnen ze zichzelf dan ook wel redden toch?Maar het maakt niks uit,de enige reden dat ik het erbij haalde was omdat iemand mij even verteld hoe het mijn financieen,dus vandaar de enigszins sarcastische maar tog feitelijke opmerking.
Gr29 juli 2011 om 13:38 #17900399corsasport90…ten eerste mag je me wel eens bedanken voor die link naar koplampunits..en ten tweede ga JIJ mij niet meer lastig vallen met je pm!!
ten derde….stel je eigen eens voor in het topic*even voorstellen*
ten vierde..leer nederlands schrijven joh,zodat iedereen het kan begrijpen!Gegroet
29 juli 2011 om 14:05 #17900400Jij hierboven snapt jezelf niet echt ofwel?
Je stuurt me zelf een PM met een vraag,en dan ga je klagen als ik je wat terug stuur,waarom vraag je dan iets,jezus man,wat is je IQ eens eigelijk.En dat bedoel ik,allemaal die “helden” hier die reacties plaatsten wat nergens over gaat,of mensen die zichzelf niet eens begrijpen,of zonder enige aanleiding zich ineens in een discussie gaan mengen.
Ik denk er het mijne over,maar dat hou ik maar voor me,want zoals ik al heb aangegeven,zou ik niet meer zon opvliegerige reacties plaatsen.
Gr29 juli 2011 om 14:24 #17900401@CorsaSport90 wrote:
Jij hierboven snapt jezelf niet echt ofwel?
Je stuurt me zelf een PM met een vraag,en dan ga je klagen als ik je wat terug stuur,waarom vraag je dan iets,jezus man,wat is je IQ eens eigelijk.Ik denk er het mijne over,maar dat hou ik maar voor me,want zoals ik al heb aangegeven,zou ik niet meer zon opvliegerige reacties plaatsen.
GrIk heb je geen PM gestuurd zelfs de jouwe niet beantwoord.
Maar wil wel even melden dat de rode tekst het eerste verstandige is wat ik van je leest.29 juli 2011 om 14:37 #17900402Verder ben ik klaar met dit topic
Ik wens iedereen in dit topic, jawel ook CorsaSport90 een fijn weekend-offtopic
En dat we elkaar maar allemaal blijven helpen als het nodig is en je ertoe geroepen voelt.
Want voor je het weet wens je iedereen weer fijne kerstdagen :jerryGr Jan
13 augustus 2011 om 07:24 #17900403Heel verstandig goed geleerd in je amo.
Laat je toch niet zo opnaaien allemaal.13 augustus 2011 om 08:39 #17900404Te lang geleden
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.