Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › Hulp! Navigatiesysteem CD 70 – Afmelden / Scherm
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 maart 2013 om 16:44 #17256404
Beste Forum Leden,
Ik zal me even voorstellen voordat ik het probleem omschrijf. Ik ben Jos en ik ben werkzaam bij de firma AutoUnit.
Wij hebben hier meerdere leuke Opels in de verkoop maar met eentje zit het nog niet mee! Ik hoop dat iemand mij kan helpen of een goede tip kan geven voor de oplossing. Een paar weken geleden is er op het buitenterrein ingebroken in een Zafira 1.6 uit 2010. De Navi cd 70 is toen gestolen! Wij hebben vervolgens van de opel dealer van vliet in woerden een toestel overgenomen (CD 70) Welke niet in afmeldstand staat. Tevens is het kleine display boven de navi ook niet afgemeld. Hoe kunnen wij op de meest simpele manier de twee niet afgemelde systemen koppelen aan de nieuwe auto? Verotronics in Eindhoven waar wij vaak zaken mee deden heeft er naar gekeken maar zij hebben hier geen kaas van gegeten.( Dat bedrijf is sowieso af te raden want afspraken nakomen en terugbellen hebben ze nog nooit van gehoord!. Wij doen als firma geen zaken meer met ze. (na ongeveer 15 toestellen bij de onder te hebben gebracht)) Wie o wie kan ons hier mee helpen? wij zijn ten einde raad!27 maart 2013 om 17:37 #18118846Dat kan alleen als je de security code en chassis nummer hebt uit de auto waar de set uit afkomstig is.
En aan de hand van die nummers kan je in de auto waar de set inkomt of al zit de boel afmelden met de op-com of de Tech-2.
En dan weer aanmelden met de security code van de auto waar de set inkomt.
Misschien heb je hier wat aan m.b.t aan/afmelden de plaatjes zijn van de op-com.
http://op-com.wiki.xs4all.nl/index.php?title=Programmeren_EHU” onclick=”window.open(this.href);return false;
27 maart 2013 om 23:30 #18118847Van de opel dealer overgenomen, in niet afmeldstand? Hoe kan een dealer dat zomaar leveren, zij weten als geen betere dat het als eerst afgemeld moet worden. Je zal dus, zoals Opeltje17 al zei, een security code moeten hebben, bel de dealer op, en vraag ernaar. Zij kunnen de code achterhalen, d.m.v. chassisnummer of kenteken waar de cd70 vandaan komt. Als de boel al aangesloten is, met tech-2 de opgevraagde code invoeren om af te melden en aanmelden met de code van de zafira. Simpeler dan dit bestaat niet helaas.
Galaxy Nexus Tapatalk
28 maart 2013 om 14:05 #18118848Heren! bedankt voor het antwoord.
we gaan dit gauw proberen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.