hulp met 16.5 cm speakers corsa B inbouwen

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie hulp met 16.5 cm speakers corsa B inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    chefke1989

Hallo

Ik heb een Corsa B gsi uit 1996 Nu heb ik 16.5cm speakers gekocht met een inbouw diepte van 67mm dat past natuurlijk weer niet zelfs met van die speakerringen niet dus zou ik men deurbak moeten aanpassen eventueel een poly bak moeten maken maar heeft iemand misschien foto’s van hoe je dat het beste kan maken heb al wel wat gezien op internet maar niet echt iets duidelijks.

Alvast bedankt.:thumbup

Onderbroekie
      Deelnemer

vaak hebben ze ice fotos op http://www.showyoursound.nl af en toe kom ik daar intressante ice installs tegen.

chefke1989

Daar heb ik ook al gekeken maar kan nergens iets vinden wat goed word uit gelegt met goede foto’s erbij.

Powercorsa

Heb je al eens keken op de site van Dietrich?
            http://dietrichconcept.come2me.nl/600052/Audio-20092010

Staat helaas niet precies wat je zoekt, maar je kan wel de basis zien hoe je met poly/glasvezel kunt werken.

Meestal zit het probleem in de hoek waarbij de het speakerrooster overgaat in het vak gedeelte, zelf had ik hiermee ook last. Maar hoeveel mm kom je tekort, m’n power paste er namelijk met de juiste ringen wel in (na wat modificatie van het gat aangezien de magneet te groot was).

RonaldH

moet passen,je moet alleen je gat aanpassen

ik heb er 7 cm ingehad.

let er wel op dat je deurbak niet tegen je speaker aan komt ( de buitenkant)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.