hulp gezocht met vertalen voor eds

Forumindex Forums Modellen Calibra hulp gezocht met vertalen voor eds

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    svdk20
    Deelnemer

hoi mede opel rijders,

ik wil graag met mijn auto richting eds voor wat afstel werk maar nu wil ik ze een mail sturen maar mijn duits is gewoon SLECHT. heb het al met een vertaal programma geprobeerd maar te vergeefs.

zou iemand voor mij onderstaande tekst willen vertalen naar het duits??? bijvoorbaat dank alvast.

Goedendag,

mijn naam is Sebastiaan van de Kamp jullie werden mij aangeraden door de jongens van opel-forum.nl.
      ik ben op zoek naar een berijf die mijn calibra x20xev 1994 kan fine tune op een vermogensbank.
      mijn wagen heeft tech 1 (10pins) en is gechiped naar een x20xer in combo met openluchtfilter k&n 57i en een powerboost valve.
      hebben jullie hiervoor de middelen en aan wat voor een koste plaatje moet ik denken?

met vriendelijk groet,
      Sebastiaan van de kamp
      the netherlands

MantasticB1
      Deelnemer

had je zoiets in gedachten?;):angel
        grtzz Guido

Sehr Verehrte(r) Herr/Dame,

Ich würde Sie gerne möglicherweise beauftragen zur fein justierung meines Opel Calibra x20xv motors auf ihrer Power test Station, falls sie die benötigde Annlage besitzen.
        Ich Schreibe Sie ann auf Rat/Annweisung einiger http://www.Opel.nl forum Mittglieder.
        Mein Auto hatt eine 10 pins Tech 1 Schnittstelle und hatt eine Chiptuning untergangen bis auf niveau eines x20xer Motors, zusätzlich ist eine K&N 57i Luftfilter Annlage und eine Powerboost Valve eingebaut.
        Habe Sie hierzu die Ausreichende Ausrüstung, um mir dabei zu diensten zu Sein?
        Wenn dies der Fall ist könnten Sie mir dann dazu ein Preis/Kosten Anngebot Zustellen.

Mitt Freundlichen Grüssen,

Sebastiaan van der Kamp
        (adres, telefoon,e-mail enz)

svdk20
        Deelnemer

@MantasticB1 helemaal geweldig top klasse en ben je zeer dankbaar.
          hoop een keer de zelfde hulp aan je terug te bieden thnx

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.