Forumindex › Forums › Techniek › Cih › hulp gevraagd varajet 2
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 februari 2010 om 14:18 #17217686
zou iemand mij willen helpen met het afstellen van een varajet 2? evt tegen een kleine vergoeding.
ik heb liever dat iemand met ervaring dit doet i.p.v. dat ik er zelf aan ga prutsen zonder enige ervaring. ik heb begrepen dat dit een aardig lastige carb is, dus vandaar de vraag.
het liefst een beetje in de buurt van putten.21 februari 2010 om 20:58 #17618567niemand? in de buurt van apeldoorn mag ook ;)
25 februari 2010 om 23:46 #17618568kun je hem neit bij een garage laten afstellen ivm co2?
27 februari 2010 om 09:51 #17618569dat heb ik bij me vorige carb (enkele solex) wel laten doen maar die liep toen erg slecht. daarna heeft iemand anders hem weer bijgesteld zodat ie iets sneller leip en toen was het wel beter. maar die weet niet joe deze carb werkt en heeft alleen ervaring met enkele carb’s.
ik kan nu wel gewoon met de auto rijden maar ik merk gewoon dat het niet goed afgesteld staat omdat ik een top haal van 110 en tegen de bult op dan loopt de snelheid terug.
ik tank nu ook euro 98 en dat scheelt ook al een heel stuk. maar hoop dat iemand met ervaring met varajet 2 carb’s mij even wil helpen met afstellen zodat ik weer normaal kan rijden zonder dat de motor inhoud en niet meer stottert als ik laag in de toeren zit.
en ook als de motor koud is dan stottert ie heel erg, maar als ik dan 5 minuutjes de motor aan het draaien heb dan word het al minder.27 februari 2010 om 10:41 #17618570Afstellen bij de garage is knake,
Laatst bij de APK hebben ze ‘m anders afgesteld ivm CO maar hij loopt nu te rijk.
Als ik het mijn opa laat doen loopt ‘ie perfect. Dus gewoon door iemand laten doen die er verstand van heeft, da’s altijd beter :thumbup27 februari 2010 om 10:59 #17618571origineel gepost door Stender
Afstellen bij de garage is knake,Laatst bij de APK hebben ze ‘m anders afgesteld ivm CO maar hij loopt nu te rijk.
Als ik het mijn opa laat doen loopt ‘ie perfect. Dus gewoon door iemand laten doen die er verstand van heeft, da’s altijd beter :thumbupthnx :)
dat idee heb ik ook.b.t.w. volgens mij heb ik je auto een tijdje geleden zien staan, heb je de achterbumper iets scheef hangen? ik reed er langs heen dus heb het niet echt heel erg goed gezien haha.
27 februari 2010 om 19:35 #17618572origineel gepost door wingersv
origineel gepost door Stender
Afstellen bij de garage is knake,Laatst bij de APK hebben ze ‘m anders afgesteld ivm CO maar hij loopt nu te rijk.
Als ik het mijn opa laat doen loopt ‘ie perfect. Dus gewoon door iemand laten doen die er verstand van heeft, da’s altijd beter :thumbupthnx :)
dat idee heb ik ook.b.t.w. volgens mij heb ik je auto een tijdje geleden zien staan, heb je de achterbumper iets scheef hangen? ik reed er langs heen dus heb het niet echt heel erg goed gezien haha.
-offtopic
Haha ja klopt, wanneer had je ‘m zien staan?
Tijd geleden is er iemand tegenaan gereden en sinds eind januari staat ‘ie binnen. Schade wordt gefixt als het weer beter wordt.28 februari 2010 om 14:54 #17618573heb hem zien staan vlak voordat ie naar binnen ging. er staat vlak bij jou ook een goedkleurige b manta :P en iets verder weg een oranje b ascona 1.6.
maar mooi klote van die schade, de auto ziet er verder goed uit zover ik kon zien ;)maar goed weer on topic.
nog steeds niemand die me even wil/ kan helpen met het afstellen van me carb????
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.