Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Hulp gevraagd corsa C 2004
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 januari 2016 om 19:04 #17274914
Hallo allemaal ik ben marco en nieuw op dit forum.
Ik ben geen monteur zal ik als eerste hier vermelden. :DMijn probleem bestaat uit meerdere kleine zaken ik zal ze eens proberen te schetsen.
1 Het stuur : de auto trekt naar links hiervoor heb ik hem laten uilijnen en uit balanceren er veranderde niets. daarna heb ik de achterwielen en de voorwielen verwisseld nu trekt hij naar rechts.
ook met het sturen op een rechte weg moet ik de auto blijven corrigeren hij kan niet even met de knie bestuurd worden. corrigeer ik links moet ik daarna rechts corrigeren.
De auto heeft ook eps.2 Het tikken van de kleppen ( hydrolische klepstoters )
De klepstoters tikken zo nu en dan dwz soms wel en soms niet.
Als de kleppen tikken rijd de auto waardeloos een hoog toerental ( overschakelen met tussengas )
Nu heb ik hiervoor een nieuw gasklephuis in de auto gezet en zeggen en schrijven heeft de auto 3 weken geen last gehad van tikkende kleppen en hij reed perfect zonder hoog toerental. Kan dat?
het toerental is bij het koud starten in de morgen ook veel te hoog ongv.1700 toeren en ook veel te lang houd hij dit toerental aan.
Waar zou het aan kunnen liggen ?SVP JULLIE HULP
15 januari 2016 om 22:55 #18307450Zit de originele maat banden erop of zijn er bredere banden gemonteerd? Bredere banden zijn vaak gevoeliger voor spoorvorming.
Kijk eens of de banden schuin zijn afgesleten of last hebben van cupvorming. Zijn je banden bijna versleten dan kan een nieuwe set soms verrassend veel verbeteren.Het tikken wat je noemt kan ook komen van de injectoren. Deze kunnen ook redelijk hoorbaar zijn. Is overigens onschuldig.
17 januari 2016 om 07:08 #18307451Hallo Jhon
Dank je voor je reactie
Wat betreft de banden het zijn gewone originele banden en ook nog vrij nieuw met perfect profiel.