Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › hulp gevraagd bij uitlijn rapport vectra b
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 april 2014 om 11:17 #17265229
hallo
vandaag mijn vectra b laten uitlijnen
nadat de de bussen en rubbers achter zijn vervangen
nu is hij uitgelijnd maar het is niet goed
stuur staat scheef naar rechts zodra ik het stuur loslaat gaat die naar links
zet ik het stuur precies recht zit ik zo op de ander weghelftdegene die hem heeft uitgelijnd zegt dat die zo goed staat en dat het stuur wat scheeft staat niks uitmaakt
ook zij hij om het precies goed te krijgen hij er wel een paar uur zoet mee wasde rapporten heb ik bijgevoegd zowel voor als na
er staat aardig wat in het rood en hij zegt dat die dat niet kan veranderen doormiddel van stellen
graag jullie mening
voor
http://www.mijnalbum.nl/Album=VONS6VF3
na
11 april 2014 om 11:26 #18228496So what dat ie er een paar uur mee bezig is om het goed te krijgen…..
Dat is uitlijnen….geen half werk leveren.
Mensen laten zich tegenwoordig erg makkelijk afschepen, hoor het steeds vaker.
Je stuur moet RECHT staan, en niks anders.
Als jij je achteras rubbers hebt vervangen, dan hebben ze in feite aan de voorkant niets hoeven doen.
Vraag je geld terug, en zoek een fatsoenlijke uitlijner
11 april 2014 om 11:27 #18228497Het naar links trekken, is idd niet te verhelpen.
Aan de waardes te zien heeft de auto links een keer een goede klap gehad. De camber is te positief. En de kpi is te negatief. In jip en janeke taal van boven af gezien staat het rechter wiel te ver naar voren. Hier door wilt de auto naar links trekken. Iets verschil moet maar dit is te veel.
Samen met dat het rechter voor wiel van voren gezien aan de boven kant verder naar binnen staat dan links helpt ook niet.Wat je kan proberen is naar een goede uitlijn specialist te rijden en jou subframe te laten stellen. Hier kan je het verschil in kpi kleiner krijgen. Samen met het toevoegen van magic camber bolts van Monroe krijg je het camber verschil ook beter.
Dat het stuur scheef staat is gewoon door een fout bij het uitlijnen. Vooral omdat de auto achter recht staat.
11 april 2014 om 11:30 #18228498@sjoerdie wrote:
So what dat ie er een paar uur mee bezig is om het goed te krijgen…..
Dat is uitlijnen….geen half werk leveren.
Mensen laten zich tegenwoordig erg makkelijk afschepen, hoor het steeds vaker.
Je stuur moet RECHT staan, en niks anders.
Als jij je achteras rubbers hebt vervangen, dan hebben ze in feite aan de voorkant niets hoeven doen.
Vraag je geld terug, en zoek een fatsoenlijke uitlijner
Ho ho ho. Dat is kort door de bocht. Van als men achter de boel los gehaald heeft dat voor niks uittelijnen moet. JUIST omdat men achter bezig is geweest moet voor ook uitgelijnd worden. Als je achter de sporing aan past veranderd de sporing voor ook. Dit omdat je auto over de achter as stuurt!
11 april 2014 om 11:46 #18228499Jep,auto moet op alle punten uitgelijnd worden, al heeft ie nog zo’n tik gehad,ze kunnen m vaak nog zo stellen dat het stuur recht staat en de auto rechtdoor gaat, ik denk dat het bij een kwik-shit is gebeurd of iets in die richting, gewoon terug gaan en zorgen dat het goed komt,geen gezever of gezeik
Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
11 april 2014 om 12:36 #18228500hallo
even een update ben ermee terug geweest
ze hebben het opgelost heeft ze nog wel een uur extra gekost
ze hebben hem op alle 4 punten uitgelijnd en nog wat nagesteld
stuur staat nu kaars recht en rijd perfect rechtdoor
opgelost dus
ga dus niet naar de kwikfit of euromaster of forsgoedkoper in Stadskanaal
deze konden mijn auto niet goed uitgelijnd krijgen hebben gezegd dat het in de banden zat
hij is uitgelijnd door luikens bandencentrum in Stadskanaal dikke pluim voor hen
mvg
11 april 2014 om 13:09 #18228501Kijk goed om te horen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.