hulp gevraagd bij het inbouwen van een versterker en subwoof

Forumindex Forums Modellen Astra hulp gevraagd bij het inbouwen van een versterker en subwoof

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Robske

Mede forum leden,

Ik heb wat hulp nodig bij het inbouwen van een versterker en subwoofer.
      Het gaat om een Astra H 1.7 CDTI uit 2005.

Ik heb de signaal kabel + remote rechts (van achter gezien) naar voren gelegd dit is zonder probleem gegaan.
      Heb de voedingskabel links naar voor gelegd echter ik heb wat hulp nodig bij het door naar de motor ruimte te voeren. (kom hier echt niet aan uit)
      Tevens wat hulp nodig bij het aansluiten van een high/low converter

Als er iemand met bovenstaand zou willen helpen graag ik kom zelf uit breda en ik wil gerust een stukkie rijden om alles netjes weggewerkt en werkend te krijgen kom er zelf niet meer aan uit.

Hoor het graag,

Groeten,
      Rob

Robske

Tips met fotos zijn ook welkom.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk 4

Tigra-Black

Ik weet niet wanneer je tijd hebt maar je bent altijd even bj mij in Breda HB welkom voor wat hulp en tips

snaris

hallo, ik zelf ben ook bezig men instalatie aan het installeren
            dit is een goed filmtje https://www.youtube.com/watch?v=bCT0X3Oy8Qs” onclick=”window.open(this.href);return false;
            maar omdat het in het filmtje een engelse auto is, en het stuur rechs is inplaats van links is er toch een beetjje verschil dat de + via de bestuurders kant moet inplaats van de passagiers zoals in het filmtje.
            dit is de foto zoals je wss ziet in het filmtje maar dan aan de bestuurderskant onder je pedalen, moet je dat plankje losmaken en dan kan je er bij maar toch heel moeilijjk… je moet naast die kabelboom boren dan kom je uit bijj de motor zonder door een ijzereplaat of zo te gaan zeg je wel dat je iets van dun ijzer nodig ga hebben en daar een kabel kan aan hangen anders krijjgj je die kut kabel er niet door omdat het rubber het hol altijdj doet verdwijnen!

gl hf :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.