Hulp gevraagd Astra G Y17DT vol ellende..

Forumindex Forums Modellen Astra Hulp gevraagd Astra G Y17DT vol ellende..

• Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    artois

Hallo allemaal,
      Ik heb grote problemen met m’n Astra G Y17DT.
      Het is inmiddels zo’n lang verhaal dat ik t forum overbelast.. Samengevat :
      Astra gekocht mei 2014,begin juli stopte ie er ineens mee. Ik woon in een klein dorp in Hongarije, de auto naar de enige ‘garage’ in t dorp gebracht,met een brug in de voortuin…. Deze prutser zei brandstofpomp stuk. Deze laten vervangen, maar prutser wist niet erg wat ie deed. Heb de auto na 4 (!) maanden terug gehaald. Thuis een expert erbij gehaald,tot diep in de nacht bezig,zonder resultaat. Motor starte niet. De brandstofpomp bleek overigens nog vrij nieuw,is voor niks vervangen. Ook Op.com programma over laten komen vanuit nl maar helaas…:( auto naar andere garage dorp verder. Na 2 maanden vermoeden EDU stuk. Deze in NL opgehaald en warempel auto startte zomaar. Liep wel beroerd maar door alle gepruts zaten er nog bergen leidingen,slangen draden los..heb langzaamaan alles gemonteerd en motor liep redelijk. Vorige week proefrit gemaakt, na 10 km was t weer over,motor start weer niet meer. Nu is t nog steeds zootje door opengeknipte draadloos,lassen overal..heb alles zover degelijk verbonden, nog steeds niks.ik heb een connector met 3 draden welke bij de proefrit los zat of geraakt is,ik weet niet waar deze draden heen moeten. Zie foto, ik hoor graag waar deze heen moeten. Locatie is ongeveer naast de brandstofpomp,boven de EDU. Had ook ff olie gepeild, stond nogal hoog. Bij t aftappen ging de emmer bijna vol :O acht liter zat erin. 4,5 is standaard dacht ik? En t is dikke zwarte stroop. Dat was de verkorte samenvatting, ik hoor graag waar de draden heen moeten en evt nog goeie tips om storing te zoeken etc. Want uitbesteden aan een garage is vragen om ellende hier in Szuhogy :( zie foto’s, bedankt alvast!!!groeten een wanhopige Astra eigenaar..foto’s post ik hieronder,ff uitvissen hoe dat werkt….

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.