hulp gevraagd

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum hulp gevraagd

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    itsthedch

ben maar eens begonnen met het repareren van dingetjes aan mijn opel vectra B

vanmiddag de lampjes vervangen van de klimatcontrol zodat ik eindelijk weer kan zien op welke temp hij staat ;)
      ook maar meteen even de interieurfilter vervangen, aangezien deze wel erg zwart was en ik niet weet waneer die ooit vervangen is :shock:

maar nu heb ik nog een projectje waar ik eigenlijk zelf niet aan durf te beginnen (bang dat ik iets mol) :???:

het lampje van de dagteller/kmteller doet het niet meer, al een tijdje niet.
      nu kan ik wel een how to vinden van hoe het moet, maar durf het zelf niet aan, want ik mol snel iets.

heb ooit het middenconsol eruit gehaald en meteen mijn asbak gemolt:(

is er iemand die in de omgeving van Uden woont (brabant) die mij kan helpen?

arjontje
      Deelnemer

is goed te doen. met beleid de boel los haalt en de how too volgt dan moet het goed komen.

sander2.5v6
        Deelnemer

Ik heb het al 3 keer mogen doen, nog nooit wat kapot gegaan met de how to! Lastigste is het verlichtingbedieningspaneel eruit halen en een tip: bij verstelbare stuur, stuur op laagste stand zetten!

itsthedch

haha ja met beleid loshalen, klink makkelijker dan het is.
            ken mezelf, geheid gaat er iets kapot.
            maar goed als er niemand in de buurt is die wil helpen zal ik het zelf wel moeten doen :P

itsthedch

Probleem gevonden.

Het lampje is goed.
              aan de achterkant van de tellerunit zit een blauw soort van printplaat achtig ding.
              daar zit alles aan,
              nou moet die contact maken met een soort van stekker die aan het frame er achter zit,
              daar zit het probleem, als ik de unit een beetje heen en weer beweeg springt het lampje gewoon aan.

lampje zit er goed in, niks mee aan de hand

wat moet ik hier aan doen?
              zodra ik hem weer helemaal erin schuif dan werkt het niet meer,

itsthedch

eindverslag

Lampje was goed, stekker achter de tellerunit maakte slecht contact.
                puntjes iets uitgebogen, en nu werkt alles weer,

en het mooiste is dat ik niks gemolt heb :jerry :jerry

bedankt voor de info allen die gereageerd hebben.

arjontje
                Deelnemer

@itsthedch wrote:

eindverslag

Lampje was goed, stekker achter de tellerunit maakte slecht contact.
                  puntjes iets uitgebogen, en nu werkt alles weer,

en het mooiste is dat ik niks gemolt heb :jerry :jerry

bedankt voor de info allen die gereageerd hebben.

Kijk vertrouwen in je zelf hebben. :thumb
                  Dat met de stekker komt vaker voor.

itsthedch

haha nou het is niet dat ik geen vertrouwen in mezelf heb hoor. ben best handig.
                    maar zou het zonde vinden als er iets kapot zou gaan, dat is me met die asbak ook al eens gebeurt en die kan nu nie meer dicht:(

probleem is vaak dat als je ergens aan begint dat je niet weet wat je tegenkomt, en dan onbedoelt zomaar iets kunt mollen.

maar goed uiteindelijk viel het me reuze mee allemaal, alleen de stekkerkast van het licht kreeg ik er moeilijk uit, maar verder was het vrij simpel.

maar raar dat je lampje ineens uitvalt omdat de stekker dan slecht contact maakt, zou toch niet moeten kunnen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.