Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Hulp gevr 12v aansteker unit voorin naast asbak
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 mei 2013 om 13:34 #17258121
Ik ben vanochtend begonnen, heb de onderdelen bij de Opel Dealer gehaald. Toen ik vroeg naar de onderdelen en een beschrijving gaf werd er wat raar gekeken en vond men het maar raar dat dat er niet standaard in zat, iemand heeft eerst nog in mijn auto gekeken hoe het nu precies zat. Wat een kennis van de auto weer zeg, vind het maar raar. Over een klepje wat op de unit past wist men niets, dus dat moet ik maar ergens anders zoeken.
Ik heb de volgende onderdelen meegekregen
Volgens mij heb ik de verkeerde onderdelen gekregen, want iig gaan de plastic ring met lampje er niet in.
Het door de dealer genoemde sierstuk, is het plastic plaatje met gat voor de unit in interieurkleur van de auto, deze was niet op voorraad en is in bestelling.
Ik was 41,68 kwijt, nu ben ik nog in mijn ‘ik heb een nieuwe auto’ roes maar vindt het toch best wat geld. Ik lees ook dat er andere bedragen genoemd worden.
27 mei 2013 om 13:46 #18147246dr is werkelijk zoveel van dat spul tweede hands te krijgen
daarvoor zou ik nooit naar de VOD gaan.http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=Aschenbecher+vectra&_sop=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=Ashtray+vectra&_sop=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
27 mei 2013 om 14:00 #18147247Ik heb inmiddels de unit erin gekregen, het paste toch, was alleen wat bang voor het breken van het plastic.
Alleen jammer dat het lampje het niet doet zodat de ring mooi oranje wordt verlicht ;-(27 mei 2013 om 15:09 #18147248@Erikje wrote:
Ik was 41,68 kwijt, nu ben ik nog in mijn ‘ik heb een nieuwe auto’ roes maar vindt het toch best wat geld. Ik lees ook dat er andere bedragen genoemd worden.
Damn!!! Niet meer doen hoor.
Gewoon eerst langs de sloop voor zulk soort onderdelen :vertagGroet jraaf
27 mei 2013 om 15:28 #18147249@jraaf wrote:
@Erikje wrote:
Ben eerst bij de sloop geweest, was niets te vinden, las dat het tussen 30 en 40,- koste, nu ik wat meer gelezen heb zie ik veel goedkopere prijzen. Jammer.
27 mei 2013 om 15:51 #18147250@Erikje wrote:
@jraaf wrote:
@Erikje wrote:
Ben eerst bij de sloop geweest, was niets te vinden, las dat het tussen 30 en 40,- koste, nu ik wat meer gelezen heb zie ik veel goedkopere prijzen. Jammer.
de grootste autosloperij is altijd nog Ebay :D
27 mei 2013 om 16:35 #18147251Als die auto op de sloop staat, dan zit dit er bijna altijd nog wel in ;)
Anders gewoon even een andere sloop bekijken. want dan had je ook precies geweten hoe het erin moest ;)27 mei 2013 om 18:12 #18147252Dit is de aansteker aansluiting, dus van het ‘rokerspakket’
Ik heb gewoon de 12V-aansluiting er in gedaan
En die was echt niet zo duur…. :puke -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.