Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › HULP!!! (binnen verlichting werk niet meer!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 december 2009 om 12:11 #17571512
ow oke weer wat geleerd dan hihi maar ik had niet gedacht dat het zo vreselijk duur kon zijn!
ik dacht meer in de richting van 200 euro ofzo
26 december 2009 om 15:26 #17571513Ik ben ook totaal iets van 200 euro kwijt voor 2 koplampen . . . Maar dan ook alleen de koplampen :angel
28 december 2009 om 19:08 #17571514oke duidelijk
dus de xenon van opel zelf is ook erg duur?? ik bedoel de lampen en de balasten.
of kan ik gewoon mijn H7 lampen weer gebruiken in de koplampen zelf??
ik heb geen idee hoe het in elkaar zit namelijk (blond)
maar is er geen imitatie spul te verkrijgen ofzo??
ik bedoel de koplampen met een (oogje) erin ja hoe moet ik het anders uitleggen.
ik hou persoonelijk niet van die wanabe audi a4 koplampen zeg maar ik hou van originalitijd
28 december 2009 om 19:23 #17571515nou . . . als je alles compleet wil aanleggen, moet je as sensoren plaatsen, kabelbomen trekken, originele lampen erin en ballasten. En ook die zijn vrij duur.
wat al een aantal mensen hier gedaan hebben is gewoon een Pilot aftermarket set erin.
btw, die fitting is D2S. Dus de H7 lampen gaan alleen in je groot licht passen ;)
29 december 2009 om 16:51 #17571516ik laat het maar zo ik ben wel tevreden ik vind het wel jammer dat ik die mooie lampen er niet in kan doen maar oke.
ik heb er toch al een H7 pilot xenon set in zitten duzz.
29 december 2009 om 16:59 #17571517origineel gepost door opelrulez1990
ook waar de zekering zit van de spiegel versteling was behoorlijk versmolten maar het draadje erin niet.
de zekering is gewoon misvormt zeg maar.
Lijkt me ook niet echt gezond, weet wel dat je xenon meer stroom gebruit, misschien zit er ergens in je zekeringkast een slechte verbinding, waardoor je multitimer en xenon geen contact krijgt………
29 december 2009 om 17:45 #17571518Multitimer heeft niks met de Xenon lampen te maken, maar kan wel verstoord of kapot raken door andere problemen, zerekingen die te warm geweest zijn moeten ook een oorzaak hebben.
Willem
30 december 2009 om 08:55 #17571519een zekering die heet wordt van een spiegel motortje ???
30 december 2009 om 09:06 #17571520van (goed aangesloten) xenon kan het ook niet zijn.
die verbruiken namelijk minder stroom dan halogeen (ik meen 35 watt om 55 watt)55 watt = 4.6A en 35 watt = 3A per lamp
30 december 2009 om 11:04 #17571521Alleen tijdens starten verbruiken ze even heel veel..
als je originele opel starters op 10A zekering zet, klapt ie direct bij aanzetten verlichting..
bij een omega-B zitten dan ook 15A zekeringen voor de Xenon lampen
Willem
30 december 2009 om 11:10 #17571522dat zou idd kunnen.
30 december 2009 om 11:13 #17571523En voralsnog, na ruim 4 jaar lang met aftermarket Xenon zonder enig probleem..
daarbij starten mijn lampen ALTIJD kort na het starten AUTOMATISCH op, dagrijverlichting!!.. (ofiicieel voor Zweden).
Willem
31 december 2009 om 12:01 #17571524Over je Zekeringbord lopen meerdere voedingen, als er ergens een slecht contact zit wordt deze warm, en gaat steeds minder contact geven.
Om er voor te zorgen dat er toch over het klein beetje contact genoeg vermogen heen gaat loopt de stroom omhoog en ontstaat er warmte wikkeling en die zorgt er voor dat er dingen gaan smelten, maar het kan ook fucties laten uitvallen.31 december 2009 om 12:10 #17571525en elektronica beschadigen..
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.