hulp bij xenon inbouw

Forumindex Forums Modellen Astra hulp bij xenon inbouw

• Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    ahrend

Hallo,is er iemand in de buurt van Eindhoven die me zou willen helpen om Xenon in te bouwen in mijn Astra H ?

Tusk
      Deelnemer

ik zit ook nog te twijfelen over xenon in bouw, regio eindhoven.
        Dat zou dan evt 2 vliegen in 1 klap kunnen zijn :)

EternityG

Euhm oude stekker eruit, xenon ballast ertussen (past maar op 1 manier) xenon lamp in de unit steken, en aansluiten op ballast? meer is het echt niet hoor :p

Bluns

Inderdaad..
            Natuurlijk wel de draden nog wat netjes weg werken enzo.
            Mijn setje gaat er morgen weer in, word nu al knettergek van die stomme halogeen lampen.

opelkadetje
            Deelnemer

ik heb er ook weinig kaas van gegeten…. toen ik de 3 setjes binnen had ben ik eerst rustig eens gaan kijken… beetje uitpluizen wat het allemaal was, en nu snap ik het inmiddels zelf ook:D

heb wel eerst de xenon los getest op de stekker van de originele koplamp:P kijken wat voor mooi licht eraf kwam…

is op zich heel goed zelf te doen als je maar gewoon ff de tijd neemt…dan leer je ook weer eens wat mocht er een lampje kapot gaan, dan hoef je niet weer naar iemand om het te laten doen.. dan kun je het zelf doen en spaart het je kosten uit

benoben
              Deelnemer

@EternityG wrote:

Euhm oude stekker eruit, xenon ballast ertussen (past maar op 1 manier) xenon lamp in de unit steken, en aansluiten op ballast? meer is het echt niet hoor :p

moet er voor de rest niets aangepast worden (als je nog geen xenon hebt)? Gewoon “plug & play”?

Erwin1987
                Deelnemer

Bij canbus aanzetten met tech 2 of set met warning cancellers halen, gaatje maken in koplamp rubber en kastje ergens vastzetten.

Erwin

derartz
                  Deelnemer

ik zou gewoon hier je xenon halen
                    http://www.pilotxenonkit.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

heb ik ook gedaan. voor jou auto heb je de uitvoering met canbus nodig. Er zit voor elke koplamp een canbus weerstand bij. deze weerstand zorgt ervoor dat je geen melding op de boardcomputer krijgt dat er een koplamp stuk is, kort door de bocht gezet.

ahrend

Ja ,bij mijn Vectra B heb ik ze toendertijd ook zelf aangesloten ,maar bij een Astra H moet er volgens mij de complete voorbumper en koplampen vanaf en daar zie ik nogal tegenop ( je kunt onder de motorkap nergens bij )

orrie

Hallo,

Als je wilt mag je gerust naar Zeeland komen, ik bouw gemiddeld 8 kits per week in.
                        Bij de Astra H heb je een Can-bus kit nodig.
                        Je kunt wel even een kijkje nemen op mijn site LINK VERWIJDERD DOOR MODERATOR
                        Al deze kits zijn voorzien van slim ballasten en Can-bus systeem.
                        De astra H is een veel voorkomende auto waar Xenon wordt ingebouwd.
                        Je voorbumper moet gedemonteerd worden als je het netjes wilt weg werken.
                        Dus als je wilt, wil ik het gerust voor je inbouwen en niet tegen die schandalige dure prijzen.
                        Daar zullen wel wel over uit komen ;)

Graag dan wel een mailtje via de site sturen of PM.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.